Hej Aminoer jeg har lige et par sprøgsmål. Jeg tænker på at komme igang med at starte min egen online virksomhed som sælger spil. Derfor ville jeg spørge jer om man skal have en kæmpe start kapital eller man kan videresælge spil ved at købe dem billigt men så kan man få dem til at sende spillene til den adresse. F.eks. Hvis min virksomhed A og en anden virksomhed som er stor inden for spil B Så kan jeg så spørge til B om de vil gå med til en aftale hvor jeg kan sælge til forskellige adresser hvor jeg kan se adresserne igennem A når de har betalt. Altså jeg ikke selv skal have et lager lige her i starten? Det var lige det spørgsmål men jeg tænker der kunne komme flere spørgsmål i denne tråd fra mig :D Hvis i ikke forstår hvad jeg mener kan jeg prøve at skrive det på en anden måde, men så skriv det i denne tråd :) Tak på forhånd, håber der kommer nogle svar jeg kan bruge. |
Det du taler om hedder dropshipping. Prøv at søg på internettet efter det. Der er meget forskellige meninger om det. Men billigvvs.dk har dropshipping og de har en omsætning på 100 mil. om året og ca. 10 millioner i overskud, så det kan sagtens blive profitabel.
Dog vil jeg tror at spilmarkedet er rimelig presset rent avance mæssigt, og så er der super mange gode konkurrenter - heriblandt coolshop som tit har priser, som matcher engelske shops. Derfor skal du tilbyde noget unikt, hvis du vil have en position i det marked.