Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste løsning cms/seo

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg håber nogle kan hjælpe mig med oplysninger om det cms system der er bedst(ikke billigst eller gratis)hvor der under udviklingen af systemmet er tænkt over, hvordan fremtstår  det rent søgemaskineoptimeringmæssigt.
 
Da jeg ikke selv aner et dyt om seo er det vigtigt for mig at nogle har gjort sig nogle tanker på det område, således at jeg ikke ender med  at selv skulle forsøge at optimere siden.(hvilken så ikke vil ske)
 
Grundet min udvidenhed på området kan det godt være at det ikke er der hvor der kan hentes noget seo mæssigt 
 
jeg har ledt men kan ikke finde en tråd der omhandler lige det her.
 
på forhånd tak
 
Mvh
Michael
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg arbejder selv med CMS''et Typo3 og har også optimeret flere af sådanne websteder.
 
I Typo3 kan alt lade sig gøre, men det kan bestemt også lade sig gøre, at gøre et site usynligt i søgemaskinerne, men sådan tror jeg nu det er med de fleste CMS''er med en høj frihedsgrad. Søgemaskineoptimering handler jo blandt andet om at have nogle links som søgemaskinerne kan følge og en html som de kan forstå. I Typo3 bestemmer du helt selv hvordan sådan noget ser ud. Du kommer altså ikke uden om at skulle vide noget om seo for at optimere dit site, det sker ikke af sig selv i Typo3. Du skal jo selv lave din HTML osv. Men sådan er det vel i de fleste CMS''er?
 

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin

mit problem er jo netop lige nøjagtig, at jeg ikke ved noget om det og hellere ikke ser noget behov for det( det kan nemlig bedre betale sig for mig at lave noget hvor min kræfter er bedre brugt)
 
der må da være nogle cms''er der er bedre at anvende end andre, hvorfor ellers så mange forskellige programmer.?
 
så jeg kommer ikke uden om at skulle finde en der kan hjælpe mig med at optimere min side.
 
Hvormange gange om året ville det være normalt at få optimeret sin side, eller kigger man på hvornår ens besøgstal begynder at gå ned.?
 
hvorledes foregår det??
 
tegner man en aftale på x-antal mdr eller er den afhængig af den trafik/salg der er på siden,  jeg hælder mest til det sidste selvom der måske koster lidt mere, jeg er lidt bekymret for at ende i klørerne på en der hurtig regner ud at han kan bilde mig en hel del ind uden at jeg fatter mistanke(og skulle jeg spørge på amino om alt hvad han siger holder vand (kan det godt være at jeg får sparket af Martin)
 
mvh
Michael
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder som sagt ikke noget CMS der har "indbygget" optimering - men det du kan finde er CMS som ikke har alt for mange forhindringer. Generelt er det sådan at jo mere du betaler for dit CMS jo mere umulige er de i søgemaskinerne, så de gratis systemer er faktisk ofte de bedste. Udover Typo kan Drupal anbefales.

Optimering er ikke noget du gør en gang, eller nogle få gange om året - det er en løbende process præcis ligesom IT-sikkerhed, usabily, driftsstabilitet osv. SEO bør indgå som en integreret del af den måde du designer, strukturerer, skriver og linker det hele sammen - i hvert fald hvis du vil opnå gode resultater.
 
Der findes flere firmaer, herunder mine egne, som udfører opgaver på performance basis, men det er langt fra sikkert vi vil tage din opgave ind. Det afhænger helt af hvilket potentiale vi ser i opgaven. Hvis ikke vi vurderer at vi indenfor en kort tid kan opnå en tilstrækkelig indtjening siger vi nej - og det sker faktisk med de fleste. Som udgangspunkt gider vi ikke lave performance løsninger med en potentiel indtjening der ligger under $5000 om måneden.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/5/2005 4:58:42 AM Forfatter: Mikkel deMib

 Som udgangspunkt gider vi ikke lave performance løsninger med en potentiel indtjening der ligger under $5000 om måneden.

 
Tænker du her med indtjening på 5000$ til jer?
 
Går netop nu med en masse hjemmesideidéer, som vil blive til en realitet i det nye år. Det er store store ting, men 35.000 kr i udgifter om måneden til SEO, er måske lidt vildt???? Måske har jeg forstået forkert???
 
 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores CMS er bygget op søgemaskine venligt, og vores kunder plejer normalt at opnå rimeligt gode plaseringer automatisk + at vi giver gratis tips.

Men som deMib siger, så skal der mere til, end et søgemaskine venligt CMS, for at nå de bedste plaseringer.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan, ja for "almindelige" hjemmesider er 35000 mdr temmelig meget, men Mikkel er jo også en af de tunge drenge med hensyn til seo. 

Men igen handler det vel om hvad man sælger og til hvor meget.
Sælger du eks. vare til 500.000 stk. kan det jo være meget godt.
Men sælger du eks. sms ydelser, skal der bankes temmelig mange igennem før du begynder at tjene noget på det.
 
Men det handler jo nok igen, hvad har man af mål, og hvad vil man ligge i optimeringen. Der er masser af firmaer rundt omkring, der kan sørge for at du får yderligere trafik, også til under 5000$/mdr.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare lige for at få det helt på plads :)
Vi tager masser af opgaver ind til under $5000 om måneden, men ikke når det gælder performance baserede SEO løsninger. Du skal tænke på, at vi med en sådan løsning i realiteten bliver bedt om at investere i din virksomhed og vi gider ikke lave sådanne investeringer med mindre der er udsiugt til et ordenligt afkast - og her ligger vores benchmark altså omkring de $5000 som et minimum. Men, så skal du også tænke på at du med en sådan løsning burde ende med at tjene minimum det samme af det arbejde vi laver - det er jo ligesom det der er hele ideen i den form for investeringer.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt fair Mikkel.

Jeg kontakter dig nok senere når idéerne er mere end bare på bordet....
 
 

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
hvordan skal det optimeres  ? , skal det udvikles i asp, php eller er råt html det bedste...
 
Hvis du finder et godt system eller andre finder, så hører jeg også gerne fra jer !

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)