Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges - nyt design

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for feedbacken. Linksene er fikset nu!.

Problemet er, at Trustpilot skal have knap 5000kr/året for deres API/RSS feature samt det widget jeg pt. har på siden. Det er lidt for dyrt i forhold til mine timepriser. Derfor er jeg nød til at henvise til dem, men helt korrekt jeg skal have et _blank på. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:55

Så er der ny Kunderne siger side.

Hvad synes I? http://www.it-denni.dk/kunderne-siger/ 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden generelt

Meget hvidt forsiden ingen tekst eller billeder et stort stykke af siden.

3 links forsiden i teksten de går ingen steder hen dog laver de 2 ens sider derved duplikat på siden , husk det er ikke ideelt i google med flere ens sider med tekst på.

Generelt flere undersider kunne der komme mere tekst på siden og billeder der, alle de sider hvor nærmest tomme ædelægger meget det okay design , der skal indhold på siden og atter indhold på siden.

Kontakt siden

kontakt siden øverst op med cvr nummer igen det skaber troværdighed og det er en god ide med en kontaktformular på siden derved lettere at kontakte dig.

Interne links