Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges - nyt design

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for feedbacken. Linksene er fikset nu!.

Problemet er, at Trustpilot skal have knap 5000kr/året for deres API/RSS feature samt det widget jeg pt. har på siden. Det er lidt for dyrt i forhold til mine timepriser. Derfor er jeg nød til at henvise til dem, men helt korrekt jeg skal have et _blank på. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:55

Så er der ny Kunderne siger side.

Hvad synes I? http://www.it-denni.dk/kunderne-siger/ 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden generelt

Meget hvidt forsiden ingen tekst eller billeder et stort stykke af siden.

3 links forsiden i teksten de går ingen steder hen dog laver de 2 ens sider derved duplikat på siden , husk det er ikke ideelt i google med flere ens sider med tekst på.

Generelt flere undersider kunne der komme mere tekst på siden og billeder der, alle de sider hvor nærmest tomme ædelægger meget det okay design , der skal indhold på siden og atter indhold på siden.

Kontakt siden

kontakt siden øverst op med cvr nummer igen det skaber troværdighed og det er en god ide med en kontaktformular på siden derved lettere at kontakte dig.

Interne links

En god ide at optimere alle kerne ord på side , forklare alle de ord mange ikke forstår hvad er en  backup og en  hardisk  og mange andre it ord , dette kunne du godt forklare på siden så en hel uden computer viden også ved hvad du tilbyder , det er jo dine kunder den total uvidende 

vis laver en underside om alle disse kerne ord og linker hver gang til den side , hver gang dette kerne ord nævens og husk denne side starter ud med h1 om dette kerne ord 

Titler

Der er slet ikke brugt h2 - h3 - h4 på siden, der er kun overskrifter h1 huske undertitlerne det gør siden mere overskuelig og let læslig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:24

Hej Denni

Fed side! Designet er spot on! Dejlig troværdigt ang. Trustpilot!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:32

Denni Pultz Gottfredsen:

Så er der ny Kunderne siger side.

Hvad synes I? http://www.it-denni.dk/kunderne-siger/ 

Synes det ville se bedre ud med citaterne i kursiv og måske med citationstegn. Du kan også prøve at rykke teksterne lidt til siden. Så det bliver mere tydeligt at det er et citater.

Husk også at angive kilder.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Det er et virkeligt stort facelift du har fået lavet. Stor ros for en enkelt og ligetil side uden for meget "pop".

Det virker meget troværdigt og med dine timepriser in mente er jeg da helt ked af, at jeg er flyttet fra Århus (og ja, det blev stavet med Å, da jeg flyttede Big Smile )

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:08

@Mikael. 

Mange tak for din store indsats - jeg vil da helt sikkert tage alle dine råd til mig. Det er altid indholdet der er det sværeste, at få produceret. Men det må jeg arbejde på. 

Super idé med at forklare backup mv - man kunne evt. lave en lille ordbog som også giver lidt SEO mæssigt :-)

@Emil - Mange tak!

@Asgeir Gunnarsson
Jeg kan prøve at arbejde med udgaven med nogle flotte citatationstegn. Det er helt bevidst, at jeg ikke har valgt at skrive anmeldelserne i kursiv, da jeg personligt ikke er den store fan af kursiv skrift.

@Brian - Mange tak for det! Det har også været mit mål at skabe et troværdigt billed uden det bliver for svært at finde ud af. Ja du går glip af mange gode tilbud her i Århus - men der er jo altid muligheden for fjernsupport.  

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:10

Landingpage virker lidt kedelig med det gråtonede billede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Denni Pultz Gottfredsen:
men der er jo altid muligheden for fjernsupport.  

Det vil jeg huskeSmile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)