Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor slette mit indlæg?

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er da fint at det skal være positivt at starte ny virksomhed, men med det følger der ofte en masse andet og det må man så ikke sige?

Jeg har ikke ønsket at være negativ med min anmeldelse af et firma der ikke bataler de som de hyrer, jeg har gjort det i bedste overbevisning om at det kunne forhindre andre i at komme i samme situation som jeg og andre erhvervsdrivende.

Det syntes Amino så ikke, og hvad kan vi så bruge dette til? Intet, det nytter da ikke at alt skal være positivt, sådan er livet ikke og sådan er det ikke at drive virksomhed, Kom nu!!!

Hvis ikke jeg kan få mit indlæg på som er sobert og ærligt, så kan jeg ikke se hvad jeg kan bruge Amino til? Det er et af de punkter jeg syntes er godt, at advarer hinanden mod nogle der bare spinder guld på uvidende som jeg og mange andre.

Giv mig en bedre grund til at lave en anmeldelse?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:27 | Låst

Man må ikke kritisere navngivne aminoer og eller deres virksomheder.

Jeg tror også det står i bruger betingelserne for amino.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og det er vel ret beset rimeligt nok. Der er så mange stridigheder, og det kan ramme en forretning hårdt, hvis en eller hænger dem ud for en uenighed. Naturligvis mener den der hænger dem ud, at de har gjort noget slemt, men virkligheden viser, at sådan er det ikke nødvendigvis, og den beskyttelse yder Amino så. Du kan gå til de klageinstanser der findes - ved ikke om det er en forbrugerrådstype sag - eller du kan og bør gå til politiet hvis du er blevet regulært snydt. Det er langt fra sikkert ham der hænges ud, ser kritikken på amino - og selv da kan skaden være sket..

Tag f.eks Ebay - Selv den bedste topsælger vil ha nogle negative feed backs. Man kan ha 10.000 handler men 100% positivt feedback er ikke muligt. Det er meget ofte nogle brokhoveder der misforstår betingelser eller tror man køber guld for samme pris som jord - eller ikke fatter der er fragt og told - og jeg skal gi dig. 

Jeg støtter at man ikke må hænge folk ud med navn her på Amino - det er hverken en klageinstans, en politistation eller en gabestok.

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 17:47 | Låst

Nu er brugerbetingelserne som de nu engang er.

Men jeg tror ikke det ville skade om platuglerne blev hængt til tørre i forumet.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Skrevet kl. 17:54 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Politiet?? Er du fjollet eller bare uvidende, det kan man jo ikke, det hander om at gå rettensvej etc. og det koster en formue, det er formuer nystartede ikke har og derfor kunne Amino være et godt sted at hjælpe andre. Jeg kommer ikke med postulater, det er som tingene er og jeg har ikke pyntet på mit indlæg. Om Amino bidrager til at Aminos medlemmer kan få glæde af mine erfaringer, det er da op mtil Amino, jeg poster hvad jeg kan på Internettet, jeg vil ikke snydes af mennesker der lever af at snyder andre, sådan er det og det er hvad jeg forsæger at give videre til medlemmerne her! Intet andet.

Jeg er ikke i lynch stemning, men jeg er pokkers træt af at blive snydt og jeg ser intet forkert i at gøre andre opmærksom på hvem der snyder hvem.

Ved du hvordan det foregår med at sende en rykker eller lade sagen gå til inkasso? Det tager alt for lang tid og man får oftest intet ud af det ud over udgifter, så det er langt bedre at advare mod firmaet og derefter glamme de skylde en masse. Men igen, det er Jeres valg, jeg ser bare intet Amino/positivt i dette..

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Skrevet kl. 17:56 | Låst

Hvor har du ret og det kan sagtens lade sig gøre på en sober måde, og det var hvad jeg gjorde! Men Amino ville lade det fjerne :-(

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt, du skal ikke sidde og nedgøre en virksomhed på Amino, det skal du som regl ingen steder. At det firma eller person ikke betaler er jo ikke vores problem. Så må du jo tag ud og møde personen.

Du ville simpelthen fravælge amino fordi du ikke kan få lov til at svine et firma til?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 18:01 | Låst

Det er ligegyldigt om det er sobert eller ej.

Aminos brugerbetingelser er som de nu er.

Det har i sin tur noget at göre med injurielovgivning.

I Sverige feks der kan man godt svine virksomheder til da injurielovningen ikke gälder for juridiske personer.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Skrevet kl. 18:01 | Låst

Hvorfor må man ikke navngive Aminoer og kritisere dem? Hvis de laver noget lort, så skal de da hænges? Hvad har vi gang i? Her skal vi alle behandle hinanden ordentligt, vi skal gøre hvad vi kan for hinanden, men vi skal da ikke holde kæft hvis nogle snyder hinanden, det er sgu da ikke derfor vi er Aminoer eller hvad?

Lad mig vide om det er ok at snyder andre Aminoer uden at dette kan påtales? Eller hvad er det du siger?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05 | Låst

HER er et skræk eksempel på, hvorfor det ik er lovligt... Den slags debatter går altid galt!

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)