Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus får nu adgang til Aminos Android app

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jamen, Martin dog. Det tager under 1 minut at genere en QR-kode...Smile

Og det tager 1 min. at kravle 20 meter op i en lygtepæl ;-)
Det kræver bare man ved hvordan man gør og har prøvet det et par gange.
Vi har aldrig arbejdet med QR koder, da vi ikke har noget fysisk at klæbe dem på.
Og da vi har 24 timer i døgnet lige som alle andre og har lidt at se til, så koncentrerer vi os om det der er vigtigt og det er QR koder ikke for os :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Martin Thorborg:

Regner jeg så med vi måske kan se du gør i en af dine kommende videoer?! Big Smile

Det var nu heller ikke en kritik, men jeg havde jo som sikkert mange andre lyst til lynhurtigt at prøve Jeres nyeste tiltag af. Og synes jo også rent professionelt det hørte sig til.

Og der er jo masser af generatorer, f.eks. denne .

Men jeg har smidt min tlf. i connectoren, da jeg naturligvis ikke vil gå glip af Jeres hårde arbejde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39

Jeg må indrømme at jeg er en af tvivlerne på QR koder, jeg syntes det virker meget gammeldags at man skal bruge sit kamera til at få infomation på. Der må komme noget der er meget smartere snart :-)
Nå det er ikke det vi skal debattere i denne debat, men fedt du er så engageret!

De bedste hilsner

Martin

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 15:39

Martin Thorborg:

Regner jeg så med vi måske kan se du gør i en af dine kommende videoer?! Big Smile

Det var nu heller ikke en kritik, men jeg havde jo som sikkert mange andre lyst til lynhurtigt at prøve Jeres nyeste tiltag af. Og synes jo også rent professionelt det hørte sig til.

Og der er jo masser af generatorer, f.eks. denne .

Men jeg har smidt min tlf. i connectoren, da jeg naturligvis ikke vil gå glip af Jeres hårde arbejde.

Hej Brian,

Jeg har lagt en QR kode på siden nu, det kræver dog at du logger ind på Amino fra telefonen.
For at slippe for at bruge din computer som mellemled, kunne du også besøge denne debat fra din telefon, og hente den direkte den vej ;)

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Morten Rasmussen:

Hej Brian,

Jeg har lagt en QR kode på siden nu, det kræver dog at du logger ind på Amino fra telefonen.
For at slippe for at bruge din computer som mellemled, kunne du også besøge denne debat fra din telefon, og hente den direkte den vej ;)

Morten

Hej Morten,

super reaktion. Yes Det var nu ikke fordi jeg ville brokke mig over at skulle hente den, men var jo bare et velment forslag med QR-koden, når det nu er forholdvist simpelt.

Og den er nu hentet. Det ser rigtig lovende ud og vil helt sikkert blive en app jeg vil bruge.

Dejligt med de mange gode tiltag her på AminoYes

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:11

Hej Morten,

super reaktion. Yes Det var nu ikke fordi jeg ville brokke mig over at skulle hente den, men var jo bare et velment forslag med QR-koden, når det nu er forholdvist simpelt.

Bare rolig, jeg tog det på ingen måde som brok. Hvis det ikke var fordi jeg fik opgaven i hånden lige før jeg tog hjem, havde jeg nok også lagt den på, men som Martin har sagt, så var det en hurtig beslutning, der krævede en hurtig handling.

Og den er nu hentet. Det ser rigtig lovende ud og vil helt sikkert blive en app jeg vil bruge.

Dejligt med de mange gode tiltag her på AminoYes

Fedt at du kan lide den, vi har lagt rigtig mange timer i projektet, så det er dejligt at se, at det bliver godt modtaget...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:40

Superfed app.

Den virker meget overskuelig, meeen er ikke helt sprød i kanten endnu Wink

Jeg fik et crash (process et eller andet og noget 1902-software firmanavn) - genstart af app nødvendig. Det skete da jeg bladrede frem og tilbage mellem tabs'ene.

Fik også en runtime error da jeg havde valgt skriv. Så kom den idet jeg trykkede på et forum. Jeg ignorerede fejlen, og det så ud til at virke efterfølgende. Jeg undlod dog at skrive et indlæg.

EDIT: Har nu også fået en app-genstart (uden forudgående fejlbesked). Det skete da jeg trykkede på en "mere"-knap inde i en debatråd.

Min telefon : HTC Desire, Android 2.2

Som sagt så ser det rigtigt godt ud. Jeg savner dog lidt "responsiveness". Mange gange er man i tvivl om man fik trykket eller ej. Ofte går der et sekund eller to før der sker noget på skærmen.

Jeg ved godt at den skal hive noget data over snoren før den kan vise noget, men en øjeblikkelig ændring af farven på den knap eller det indlæg man trykker på ville være ret fedt, så man kan se at der sker noget.

mvh

Jan

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 14:48

Seneste version er nu klar til download.

Husk at opdatere, så vi ikke kommer til at lede efter fejl der allerede er rettet :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:04

Har lige lagt mærke til at svar skrevet via app'en ikke kommer på historikken under ens profil?

Var lige inde på min profil for at finde linket her til, men mit svar tidligere i denne tråd er ikke registreret under min profil.

blot til info.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:06

hmm.. det gjorde dette svar heller ikke.. Så det er ikke sikkert det er app'ens skyld, men måske mere en bug på Amino?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)