Ser godt ud. Det er mere overskueligt med app'en end at sidde og fnidre rundt i telefonens browser. Og så kunne det være smart i fremtiden en gang, at de mails der sendes til os fra Amino, også kan vises i app'en så man ikke behøver at have mailen åben for så at huske på hvad der linkes til for så at finde det i app'en manuelt bagefter :-)
Nå jeg har lige fået amino+ så jeg kunne få det på mobilen, og ville til at skrive en besked om at det var kanon arbejde :-) Men måtte lige tilbage på computeren, fordi jeg kunne ikke finde en "OK" knap, da jeg var færdig med at skrive indlægget, så det kunne blive posted. Til gengæld kom telefonen og sagde at applikationen var crashed. Det så ellers rigtigt lækkert og overskueligt ud så længe jeg gerne bare ville læse.
Det har jeg naturligvis gjort. Men det at jeg lægger en fil på min mobilenhed, betyder ikke at den automatisk kan ses eller installerer sig selv. Hvad skal jeg åbne den med?
Mette
EDIT: Jeg fiflede lidt rundt i mine apps og fandt en der hed "Filer" - derinde lå Amino app'en sørme :)
Jeg har ikke meget forstand på Android, jeg har først lige fået sådan en tlf. Jeg hentede filen og kørte den og så var Amino installeret og jeg fik et fint lille ikon. Har du kørt filen?