Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På side 1 i Google med streetpatrol.dk

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super, tillykke med den flotte placering, viser bare at det godt kan betale sig at lægge lidt arbejde i sin hjemmesiden, men når man først er kommet i gang, så bliver det faktisk nemmere fremover, hvis man ellers vil vedligeholde det...:)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:34

Koludabyg:
Det er super, tillykke med den flotte placering, viser bare at det godt kan betale sig at lægge lidt arbejde i sin hjemmesiden, men når man først er kommet i gang, så bliver det faktisk nemmere fremover, hvis man ellers vil vedligeholde det...:)

Tak for de søde ord. Jeg var dog ikke nået dertil uden den hjælp og de råd jeg har fået. Stort set alt udsprang fra Amino.  

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er der mener, at en hjemmeside er noget der kræver løbende arbejde. Jeg ved at I har meget erfaring med det. Jeg har også hørt om det at networke på sociale medier er vigtigt. Det kan jeg jo også se på mine besøgstal, for det er når jeg har delt at besøgende er steget mest - og enormt meget mere hvis andre har. Google ser næppe bort fra antal besøgende. 

Ja, det kan være en hurdle at komme i gang :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:37

Sejt gået Yes

Håber du fortsætter din fremgang på dine placeringer.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:18

Tak Therese, 

Det er en god start for en iværksætter, at kunne findes i Google allerede inden firmaet åbner.

Hjemmesiden er slet ikke god til at sælge endnu. Det har jeg ikke arbejdet på endnu, og så er det fedt at allerede at have fået en hjemmesideplacering i nærheden af Kongens Nytorv  :-)

SEO / søgemaskineoptimering er fedt. Jeg har alligevel ikke råd til en omrejsende sælger til at starte med. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja du ligger stadigvæk side 1 efter den sidste panda opdatering , det er super godt gået tillykke med detSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 02:13

Nice lavet! Tillykke!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:21

Super godt gået Yes

Lige et lille forslag til din side... Det var måske en god ide, at lave et punkt, som hedder referencer, så nye kunder kan se, hva du tidligere har skabt af vituelle skønheder ;D

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:28

Tusind tak :-)

Der kommer til at ske større ændringer senere. Referencer skal helst have et godt stort punkt på forsiden.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:57
Super godt gået Gita Smile Stort tillykke herfra.

Nu skriver du jo at du nok er lidt pessimistisk mht. om du kan holde din flotte placering. Det tror jeg nu sagtens at kan. Det kræver sikkert en masse hårdt arbejde, men det skal du nu nok klare Smile

Men glem nu ikke at nyde denne flotte præstation !

De bedste hilsner

Daniel
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07

Gita Street:

Tusind tak :-)

Der kommer til at ske større ændringer senere. Referencer skal helst have et godt stort punkt på forsiden.

jeg kender det godt den tilfreds at hele tiden kan nyde nye frem gang det motivere en , til at forsætte det er svært lige at nyde når man kan se så meget kan forbedres .

Man laver derved så meget man kan overkomme dagligt og når man har forbedret det så meget at man ikke mere kan overkomme mere arbejde kan man hvile og bære frugten af det hårde slid , dog husk vedlighold lidt jævnligt efterfølgende 

Dog meget vigtigt at man arbejder for at kunne overleve som iværksættere er det vigtigt ens side gerne  ligger bedste derved laver man den bedste side, dog husk altid kunderne kommer i første række , men de kommer jo ikke alle af sig selv , der skal man lige gøre sig bemærket at man findes .

Derved super godt gået og forsæt derud ad Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)