Ja, der er mit site kommet op på ordene "professionel hjemmeside" og "professionelle hjemmesider". (Det var de første søgeord jeg troede jeg skulle gå efter, indtil jeg fik læst mere af SEO-LEX.) Det meste er takket være Thomas Rosenstands SEO-LEX og E-Universe.dk - samt også Jimi Hove fra Visibile.dks råd. Det var dog aldrig sket uden at Martin Thorborg havde startet Amino, for det er herinde jeg fandt de mennesker og fik adgang til lidt af den viden de har. Udover jeg også har lært noget ved at læse mange andre dygtige SEO folks engagerede tips herinde. På samme måde var jeg nu også kørt "død" i Umbraco CMS, hvis ikke det var for teknisk dygtige og venlige mennesker herinde. Jeg havde satset på at komme nogenlunde op i Google efter måske et halvt år eller længere, så jeg er nok lidt pessimistisk mht om jeg ikke svinger noget nedad igen. Jeg er langt fra færdig med min hjemmeside, samt at følge de råd jeg har fået, så det er ret vildt. Det var egentligt bare meningen den skulle ligge lidt pænt i Google når jeg engang var færdig med uddannelsen så jeg fik nok hjemmesidekunder fra starten. En guru indenfor forretningsstrategi ved navn Peter Drucker sagde engang: Derudover, har han også talt om at en iværksætters evne til at klare sig godt har med at gøre, at man kan skabe noget ud fra de chancer man får. Altså ikke at man bliver begavet med en million - og så kører det bare. Det bliver du ikke iværksætter af. SEO /Søgemaskineoptimering er en af de ting der kan få dig i retning af "marketing" - udover de andre guldhints du kan finde herinde, hvis du er kreativ nok til at finde dem. God guldskattejagt |
Det er jo fantastisk Gina!
- Emil