Alle mulige Herbalife-produkter sælges til minimum 50 pct. af normalprisen. Der er slankekure, proteinpulvere, helsekost og hudplejeprodukter. Der er også en del forretningsudstyr som Herbalifekasser, Herbalifeposer, målebånd, skeer etc. Har for over 70.000 kr. Køber du det hele, er det dit for 25.0000. |
Vil du starte Herbalife-butik? - 50 pct. rabat
Til dit forsvar vil jeg så sige at jeg faktisk har en bekendt hvis mor har smidt en 30-40kg mens hun brugte Herbalife...vil ikke sige at det var det hun tabte sig af for det kan jeg selvsagt ikke vide men va nu et meget pudsigt sammentræf :) |
Jeg kender produkterne, da jeg selv forhandlede dem for nogle år tilbage, og jeg har kun positivt at sige om dem. Jeg arbejdede med det som bierhverv, mens jeg fik dagpenge, men jeg lukkede firmaet, lige inden min dagpengeperiode ophørte, da overskuddet ikke var stort nok til, at jeg "turde" gå fuldtids som selvstændig. Det var helt sikkert interessant at beskæftige sig med. (Min mand tabte 15 kg). Mine ønsker og planer går dog i helt andre retninger nu. Kirsten |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
|
God Morgen, Thomas. Det er ikke Kitt, som sælger produkterne, som jeg ser det. Det må da kun være en fordel omkring udløbsdatoerne, så taber man sig da hurtigere, når man har indtaget de gamle produkterne ![]() Men tråden burde nok være placeret under MLM. Ha`en god dag. |
Det var dog en talentløs udtalelse ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Thomas - nej, det er ikke udløbet. Det hele er et lager, som skal væk, derfor sælges det til langt under indkøbspris. Til I andre - tak for kommentarer af positiv og negativ slags. Alle har ret til en mening ;) |
Hvis du snupper en af de flyers i din lokale brugs, der tilbyder dig at arbejde hjemmefra og blive millionær, vil Herbalife traditionelt være det lort du blive prakket på. Det sælges ofte via MLM og har det egentlig ikke også været med i et af de dokumentarprogrammer på tv, hvor man blandt andet fik afvide, at det er ulovligt? |
Men ja det er jo op til folk selv....kan være jeg skal starte et pyrami....nå nej MLM Netværk der sæger hosting... :) |