Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du starte Herbalife-butik? - 50 pct. rabat

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er Top jo ikke ude på at finde sælgere, men vil bare af med lageret. 

Det er ikke ulovligt at være forhandler af produkterne - det er lovligt ligesom Aloe Vera, LR, Nuskin og Tupperware. Det du sikkert så i dokumentarprogrammet i fjernsynet for ikke så længe siden handlede om ulovlige salgsmetoder, som bruges af nogle af forhandlerne - jeg så også selv programmet.

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:51
Hæhæ - pudsigt at jeg lige nu røg op i mlm-pusher kategorien (under mit billede), når vi lige er inde på emnet mlm. Men det er nu ikke, fordi jeg arbejder med det.

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ikke for at provokere folk som siger at de har haft succes med herbalife, kan godt ske det hjælper, men der findes 100 vis af metoder. Reglerne er så ganske simple - forbrug mere energi end du spiser. Du kan tabe dig på vingummibamser, og du kan tage på af gulerødder, fact er at dette ikke ville være særlig sundt. Der findes suppekure, appelsinkure og jeg kunne blive ved - fact ultra usundt og man får det hele på igen når man er stoppet.

Når dette er sagt er der sikkert et godt marked for produkterne, folk står jo i kø for disse produkter. Kan huske at jeg så kontant da de afprøvede alle disse kure og piller, næsten alle sagde at de havde prøvet alt fra a til å, så der er penge i markedet, helt sikkert.

Beklager hvis det ødelagde tråden, bare lige mit syn på sagen!

God weekend!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:05
Dato: 14-04-2007 15:43:17 Forfatter: kitt
Nu er Top jo ikke ude på at finde sælgere, men vil bare af med lageret.

My point exactly!
Et produkt er et produkt - og "Jeg har et godt tilbud til dig!" er for alt der kan sælges - så fuldstændig galimatias at have et ønske om at diskrimere eller for den sags skyld favorisere andre produkter.

Det vil jo svare til at jeg siger noget i retning af "...iøvrigt mener jeg at alle produkter der sælges af dem med rødt hår skal forbydes på Amino!"

Uden at være smagsdommer iøvrigt iht. Herbalife, så holder et ikke vand at at have et ønske om at produkter fra lige netop dem (eller andre i netværksbranchen) skal forbydes - i dette tilfælde - som salgbar produkt på Amino.

Mon ikke der blandt de mange tilbud i denne del af Amino findes flere produkter fra "konventionelle virksomheder" der er af væsentligt ringere kvalitet... I guarantee it - men derfor begynder jeg da ikke at tale om at forbyde dem... et produkt er et produkt, uanset hvem der producere det.

Så ingen grund til det sædvanlige "raid" mod MLM branchen; pågældende ønsker blot at sælge ud af sit lager. PUNKTUM ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:16
Jeg tror i misforstod mig...jeg vil ikke forbyde denne tråd, den her tråd mener jeg passer fuldstændig ind. Jeg mener blot ikke at Amino skal være endnu et sted for folk der vil vikles ind i MLM Spind, eller som minimum begrænse det til den tråd der beskæftiger sig med emnet. Men igen det er jo Martins side og jeg har ikke set at han nogen steder har uddelegeret medbestemmelsesret over sitet :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:40
Dato: 14-04-2007 17:15:33 Forfatter: mcsolutions Jeg mener blot ikke at Amino skal være endnu et sted for folk der vil vikles ind i MLM Spind, eller som minimum begrænse det til den tråd der beskæftiger sig med emnet.

Du burde nok lige læse det oprindelig indlæg i denne tråd igen: Pågældende ønsker at sælge ud af sit Herbalife lager til en fordelagtig pris (især for den/de som i forvejen kender eller bruger produkterne fra selskabet - og som har glæde, nytte af dem).

Fuldstændig - og jeg gentager - talentløs at blande personlige (og uden tvivl grundløse) holdninger ind i den tråd: Der er kastet et godt tilbud ind - et godt tilbud på et produkt. Thats it! Hverken mere eller mindre.

Jeg vil have forståelse for en debat og diskussion om visse aspekter af MLM branchen, såfremt den oprindelige tråd udelukkende handlede om MLM helt specifikt og en evt. rekruttering - i så fald ville tråden naturligvis passe bedre ind i Network Marketing/MLM delen på Amino.

Men hvis vi så igen skal til at diskutere hvorvidt en networker "må" søge nye partnere på Amino, så er vi helt ude på et skråplan - da Amino handler om iværksættere der mødes - og hjælper hinanden - uanset branche.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:45
Top: Undskyld hijact af tråden (men hey..vi bumper den da for dig :P)

Lasse: Læs venligst MIT indlæg igen.

jeg vil ikke forbyde denne tråd, den her tråd mener jeg passer fuldstændig ind.

Mener at det er helt korrekt at sætte overskydende varelager til salg her, det var blot en sidekommentar og ja ganske rigtigt hijack af top''s tråd hvilket måske ikke var så sødt men det er nu engang den slags der sker. Kunne dog godt tænke mig at høre historien for hvorfor det skal sælges? Er du (top) blevet træt af at være forhandler eller hvad? :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:52
Jeg er totalt enig med Lasse - er bare ikke ligeså god til at formulere mig

Kirsten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:54
Er jeg også :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:58
Dato: 14-04-2007 17:45:07 Forfatter: mcsolutions Top: Undskyld hijact af tråden (men hey..vi bumper den da for dig :P)

Lasse: Læs venligst MIT indlæg igen.

[quote]
jeg vil ikke forbyde denne tråd, den her tråd mener jeg passer fuldstændig ind.

Mikkel, jeg læste skam dit indlæg ---- og noterede mig naturligvis også at du ikke vil forbyde denne tråd - netop derfor tog jeg din MLM spind kommentar op.
Og.. ja du har da ret: Vi "bomber" da tråden for "Top" - og om ikke andet så kan det jo være vi får afsat produkterne... (så vil vi - i bedste netværksstil - have procenter ).

Deal.. eller NO deal ;-)

MVH

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)