Et venlig anmodning herfra AngryBird, hvis du intet brugbart har at bringe debatten så lad være med at skriv. Hvis du har en holdning eller en vinkel på tingene du tror andre måske kan bruge så skriv et indlæg, men du rammer sgu virkelig bunden, eksemplificeret fint med det citerede indlæg som ikke indeholder andet end "Wha".
Undskyld hvornår er du blevet chef her?
Man lære hele tiden noget nyt af ekspertblogsene. Det er somregl folk egen erfaringer, Kenneth fremstår som en "overklog" mand, som siger "i kan ikke lære mig noget nyt", så fyr halvdelen af jer..
Til dig thomas så tror jeg du er misundelig over at du ikke er Ekspert blogger også lad dog vær med at lege betjent tak. Jeg kan ikke tage kenneth seriøst for sådan et oplæg til folk som gør en indsats og som har været i gemmen mange ting og bare prøver på at dele ud af sin erfaring.
Håber det var svar nok, eller må du jo til staven igen..
Jeg er ikke betjent, derfor blot den venlige anmodning.
Jeg ved ikke på hvilken del af mit indlæg du tolker at jeg gerne vil være ekspertblogger (?) jeg foreslår netop Troels Kjelms og ikke mig selv, jeg har absolut ingen interesse i at være ekspertblogger da de områder jeg dækker allerede er dækket af folk der ved mere end jeg.
Når det er sagt så er et indlæg det kun indeholder "Wha" evigt ligegyldigt. Du kan nok ikke selv se det, det virker i hvert fald ikke sådan, men det bringer INTET til debatten overhovedet. Vil du i det mindste ikke bare fremover overveje om du skriver noget andre kan bruge før du laver et indlæg.
Og så kan jeg se du heller ikke har forstået stjernesystemet på den ene stjerne du har givet mig fordi du ikke bryder dig om at et indlæg som "Wha" ikke bliver godt modtaget
dækker allerede er dækket af folk der ved mere end jeg.
Når det er sagt så er et indlæg det kun indeholder "Wha" evigt ligegyldigt. Du kan nok ikke selv se det, det virker i hvert fald ikke sådan, men det bringer INTET til debatten overhovedet. Vil du i det mindste ikke bare fremover overveje om du skriver noget andre kan bruge før du laver et indlæg.
Jeps !
Nu er det ekspert bloggere der er "under kniven"
Skulle vi mon også lave en tråd der omhandlede "hvordan kan vi lave vores debatører bedre " ?
Nej det bringer intet til debatten såvel som hans indlæg heller ikke gjorde, han sagde det af ren provokation, at du sidder og forsvare ham er jo dit eget problem.
Noget andre kan bruge er jo et vidtbegreb fordi jeg får heller ikke meget ud af dine indlæg hvor du sidder og svare tilbage på alle ligegylde indlæg.
Festen stopper her, fordi du sidder og ødelægger tråden, fordi du kommenteret mit indlæg.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Og så kan jeg se du heller ikke har forstået stjernesystemet på den ene stjerne du har givet mig fordi du ikke bryder dig om at et indlæg som "Wha" ikke bliver godt modtaget
Tjo det fungere fint hos mig.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nej det bringer intet til debatten såvel som hans indlæg heller ikke gjorde, han sagde det af ren provokation, at du sidder og forsvare ham er jo dit eget problem.
Er du sikker på du overhovedet læser mine indlæg?
Jeg foreslog netop en person som ekspertblogger, som jeg ved er både vidende og virkelig flink, og som jeg mener der mangler noget ekspertviden om.
Derudover kommenterer jeg min egen forvirring over at finde rundt i ekspertblogs´ne og kommer med et løsningsforslag.
Det er sgu godt nok lavt niveau hvis du mener det er at bringe "ingenting" til debatten når du selv laver et indlæg og ikke skriver andet end "Wha". Når du mener jeg jeg kun skriver for at provokere dig så misforstår du ENDNU en gang. Jeg skrev en venlig henstilling fordi jeg troede du kunne tage det, men det kan jeg så forstå du ikke kan.
Uanset om man er enig i et oplæg eller ej. Er det barnlig og kun give en stjerne. Så har man netop ikke forstået pointsystemet.
Netop pointsystemet er sådan indrettet at der også kan gives 2, 3 eller 4 stjerner. Noget der desværre sjældent bruges men altid 1 eller 5.
Nu er det sådan at de enkelte læsere kan selv vurdere herinde, og se den enekltes vurderinger.
Og så du også kan forstå det "AngryBird" så kan du se under diin egen profil under point og divide dette med antal indlæg så vil du klart kunne se at dine egne gennemsnit for dine "bidrag" ligger væsentlig under Thomas Frost, som netop bidrager til megen hjælpsomhed, faglighed m.m. herinde.
Så et godt nytårsforsæt kunne være at stræb efer at opnå det samme.
Altså nu er det jo ikke Arto, så jeg går ikke op i stjerner lige så meget som jer andre.
Hej AngyBird,
Du har allerede fået et par venlige henstillinger her i tråden, uden at det ser ud til at have effekt.
Så nu beder jeg dig om at undlade intetsigende indlæg der ikke bringer debatten videre, samtidig skal du stoppe med at misbruge stjernesystemet. Det er IKKE ok at bruge stjernerne til at straffe andre, så mister man muligheden for at give stjerner i en periode.