Hej Fashion
Først af alt, så er der emnet her lagt op til debat, netop for at man skal give nogle inputs til forbedringer. Jeg går så ind og påpeger nogle områder jeg mener. Det er så ikke ensbetydende med at jeg har ret, eller at alle støtter op om det.
Men at man så går ind og dedikere mig med en betegnelse, som jeg først vælger at tilsidesætte, så er det ikke nødvendig at man bliver ved med at køre i det. Det er selv for dig lidt under lav mål.
Det kan godt ske at det jeg skriver, ikke altid er populært, men problemet er at vi kan ikke alle sidde her i rundkreds og holde i hånd og synge glade sange. For så sker der ikke nogen udvikling. Du skal tænke på at vi to har forskellig intellekt, vi har forskellige uddannelser, og vi har forskellige baggrunde. Og det gør også at vi ser verden fra 2 forskellige sider. Jeg siger ikke at min er bedre end din, men jeg vælger at tro på at mit synspunkt er bedre end dit. Og så må du jo argumentere imod, det, istedet for at sætte prædikater på folk der ikke lige deler din overbevisning.
Til Thorborg
Hej igen
Nu påstår jeg ikke at jeg er succesfuld, eller at jeg har en højre intellekt end andre, snare tvætom.. Men jeg går jo ind, og fortæller lidt om mine forventninger. Og det er der sikkert andre der deler. Og det gør jo netop at man så kan få et misforhold, når man misforstår tingene.
Jeg siger ikke her, at der skal laves en doktor afhandling. Men at man fx går lidt bagom og giver en begrundelse. Sådan at man ikke kun kommer med postulater. Der virker lidt som en gang hurtigt arbejde.
Tager man fx Annette Sands omkring økonomi, selvom jeg kender meget af det hun skriver, så er det jo en fornøjelse at læse hendes blok, der også kan give noget. Jeg forventer jo ikke at jeg bliver økonomi proffessor af dem. Men derfor kan jeg stadig lære en del af dem. Og de virker tit meget gennemtænkt, både med indhold, men også den måde det serveres på.
Jeg ser ikke alt i bloggen som negativt. Men når man skal forbedre noget, så nytter det ikke at man fokuserer på at alt er godt. Man skal ind og se, hvor går tingene galt. Og hvorfor går de galt. Og når man så har analyseret her, så kan man begynde at kikke på de positive ting, og kikke på, hvordan man kommer dertil.
Det handler lige nu i denne her debat, om at vi skal have skabt interrasse for bloggen, og en af de måder, er at skabe noget som kan tiltrække folk. At jeg har valgt at pege finger, er så fordi at jeg mener at jeg gerne vil hjælpe, og så nytter det ikke at man sidder og klemmer sig sammen, og postulere. Man bliver nød til at tage kritik åben, når man så har modtaget en masse kritik, det være sig negativt. men ogås positivt, så kan man sortere i det. Og så lave en plan for hvor man vil hen med den.
For når man har afsat en person til den opgave, så har Amino jo erkendt at der er en opgave her. Og det er da positivt. Og nu får den person en masse indlæg, der gør at hun kan danne sig et billed af hvad folk efterspørger og så i samarbejde, med fx bloggerne, højne niveauet. Og det er jo noget som vi(bruger), amino men også bloggerne kan drage nytte af.
/Kenneth