Hej Som ekspertblogger vil jeg også gerne komme med en kommentar til denne debat. Når man læser denne debat igennem så er det tydeligt at der er mange forskellige behov for viden og mange forskellige forudsætninger blandt læserne. Dette støder jeg også på i mit daglige arbejde. Der er nogen der ved meget om f.eks. affiliate og nogen der næsten intet ved om det. Fælles for begge er at de søger viden. Førstnævnte søger måske nogle guldkorn og sidstnævnte søger noget grundlæggende viden. De har derfor et forskelligt udgangspunkt og en forskellig vurdering af hvad en ekspert er. Jeg søger løbende i min ekspertblog at lave indlæg med grundlæggende viden samt at gå i dybden med forskellige problemstillinger for at søge at nå en meget foreskelligartet målgruppe. Ekspertblogs er videnartikler, men da der er forskellige behov for viden fra person til person, så kan man heller ikke sige at et indlæg skal have et vist niveau. Målet må være at favne hele den målgruppe der er interesseret i det emne der skrives om. Det kan være svært at finde det man søger blandt mange debatter, og derfor bør ekspertblogs være stedet hvor viden kan samles. Jeg kunne godt tænke mig at ekspertbloggere fik bedre muligheder for at kategorisere blogindlæg, f.eks. i en slags begynder, øvet og ekspert opdeling e.l. De nuværende tags synes jeg ikke helt dækker det behov. Mvh. Ken |
@Martin Thorborg
Jeg forstår du godt du føler dig såret..
Men nogen af indlæggene er altså på ca 10 linjer, hvor der står : " Hey prøv lige min vens firma, og så med et link "
Hvis du gerne vil kalde det for ekspertblogs, så skal der vel være en vis standard ?
Hvis man så ekspertbloggene med samme vigtighed som en forretningsplan eller en opgave der skulle afleveres på CBS, så var der alt for mange af de indlæg , hvor de ville blive smidt ud af CBS, eller hvor den potentielle forretningspartner ville skrige af grin, over deres fremlægning af forretningsplan.
De bliver overhovet ikke taget seriøst de blogs. Der er nogen af dem der gør , men for meget er noget gøjl.
Og jeg går også ud fra at de EkspertBlogs skulle være en super måde for jer at få omtale på , uden for Amino ?
Og med den opmærksomhed som i godt kan have på ret ligegyldigt fnidder fnadder i debatten, kan man undre sig over at der ikke sker noget ved fnidder der er i EkspertBloggen.
Standarden er ALT for lav. Det min mening
Sorry...