Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sigtelse for injurier?

Side 3 ud af 9 (83 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Jo det ville være det letteste... Og kan vel også være enden af det, dog vil det stadig gøre så andre erhvervsdrivende ikke bliver advaret mod at indgå forretninger med ham - ikke?

Jamen det har jo været oppe og vende én gang eller to herinde om der skulle være en amino-blacklist, til folk som ikke opfører sig ordentligt.
Men da det ikke er blevet gennemført, så vil jeg også mene at folk må jo tage deres forholdsregler også må de jo stævne denne person hvis de bliver snyd af personen i fremtiden.

Lidt OT: Kan man ikke skrive til Amino omkring en der har snydt en i en handel? Synes jeg bare der er andre folk der har gjort. Så kunne man håbe de lukkede for personens bruger herinde? 

Med venlig hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Vi har alle prøvet at sende rykker, dette sker jo mere gang i forretning jo flere kunder få man og alle er ikke lige ærlige

De første kunder som en iværksættere tager man meget personlig som du gør, mange vil sig det er ikke den første men nummer 400 men det er jo heller ikke vildt meget du så har fået som dine første 20 år som iværksættere vis du altså har været i gang i lang  tid som iværksættere 

kan også være i dine mange år som iværksættere det er store ordre normalt på 30.000 kr

Dog læser jeg mellem linjer der er mange små ordre , derved du har ikke været i gang lang tid og derved ikke har det store antal kunder det er jo bedre at tjene 6 millioner kroner  og tabe 1400 kr på en kunden end kun have ærlige kunder og måske kun have haft måske 50.000 kr i kroner i indtægt.

send den videre som rykker og lad inkasso om den sag og forsæt mod dine iværksættere mål for du må have få kunder da 1400 kroner jo ikke er det vilde beløb og kan ikke rigtigt se det kan betale huslejen og du kan leve af 1400 kroner i flere måneder .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom,

Jeg vælger ikke lige at kommenterer på hele ideen om at hænge ham ud (uanset hvor velfortjent det end måtte være). Vi fører relativt ofte sager om injurier, og det er mindre og mindre ting der nu medfører både straf og erstatning.

Jeg kan dog tilbyde noget andet, nemlig gratis at se på sagen og se om ikke vi skulle kunne få tvangsinddrevet de penge, enten gennem fogedretten eller ved de almindelige domstole. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

HornskovVindberg Inkasso:
og det er mindre og mindre ting der nu medfører både straf og erstatning.

Hej

Det vil jeg gerne se beviser for.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Kenneth:

HornskovVindberg Inkasso:
og det er mindre og mindre ting der nu medfører både straf og erstatning.

Hej

Det vil jeg gerne se beviser for.

/Kenneth

I hvert fald er der stigende antal sager grundet internet og da amino.dk er en hjemmeside er dette her jo sikkert en af de sager  der kunne medføre en ekstra  sag http://newz.dk/internettet-er-skyld-i-et-stigende-antal-injuriesager internet går tit for stærkt og man kun et par taster  væk og så ligger sagen , det er ikke som i gamle da så man hinanden snakker samme mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Hej Mikael

Det er ikke et spørgsmål om internettet har bragt flere sager, men om menneskers tolerance er faldende, som der bliver beskrevet.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:33

Kenneth:

Hej Mikael

Det er ikke et spørgsmål om internettet har bragt flere sager, men om menneskers tolerance er faldende, som der bliver beskrevet.

/Kenneth

Der er i hvert fald flere sager men artiklen siger i hvert fald folk er lidt for hurtige uden tjekker om fakta er godt nok , så man må sige det passer godt sådan set også med denne her sag , man er meget hurtige på aftrækker grundet internet nemhed i at formidle viden nogle vil sige det er for let at spille dommer derfor måske kommer der flere sager

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Hej Mikael

Problematikken ligger netop i, om domsafsigelsen er blevet mere lempfældig, for det betyder jo netop en inskrækning af ens ytringsfrihed.

Selvfølgelig skal fakta være bærende, men problemet ligger i at hvis et enkelt fejltrin, fører til domsafsigelse, så vil jeg jo ikke kunne geberde mig på en internet debat.....

Og man kan jo også sige at det så bliver de svages samfund, som vi alligevel lever i efterhånden.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53

Kenneth:

Hej Mikael

Problematikken ligger netop i, om domsafsigelsen er blevet mere lempfældig, for det betyder jo netop en inskrækning af ens ytringsfrihed.

Selvfølgelig skal fakta være bærende, men problemet ligger i at hvis et enkelt fejltrin, fører til domsafsigelse, så vil jeg jo ikke kunne geberde mig på en internet debat.....

Og man kan jo også sige at det så bliver de svages samfund, som vi alligevel lever i efterhånden.

/Kenneth

jeg er ikke jurist men jeg kunne læse mig til der er flere sager om man skal passe mere på nu end før ved jeg ikke , men jeg tror man kommer langt med at bruge sin sunde fornuft 

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:26

Hans Henrik Lichtenberg:
Eksempelvis må man godt kalde Pia Kjærsgaard racist (hermed gjort) for hun er rent faktisk dømt efter racismeparagraffen

Må man også det effter 3 til 5 år når dom er fjernet fra straffeattest?

Side 3 ud af 9 (83 indlæg)