Hej Plusser Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte, men jeg har brug for en alvorlig kalibrering. Jeg arbejder i øjeblikket på at blive selvstændig og har været igang nu i 2 måneder. Inden da drev jeg virksomhed ved siden af mine studier, og det har været en hård omgang. Derfor har jeg glæder mig til at komme ud, og kunne koncentrere mig om kun en eneste ting..... Min kone Sanne, som jeg elsker overalt på jorden, er psykisk syg og går pt. hjemme. Især i de hårde perioder dræner det mig voldsomt, og især i denne tid er det en daglig kamp med kommunen og med at holde hendes mod oppe..... ja, det tager min energi og overskud. Jeg har mange tegn på stress og ekstremt svært ved at fokusere... ja det er fandme smart når det er nu man skal fokuserer!. :( Jeg har brug for at komme ud og tage en helikopter blik over tingene, men ved ikke hvordan fanden jeg skal gøre det. Tiltider kan jeg sidde som en anden idiot og glo ind i skærmen, uden at producere nogen som helst. Jeg har ingen penge .... overhoved ingen penge, ellers havde jeg besøgt en psykolog et par timer eller en coach. Så jeg leder efter nogle gode råd som ikke koster en krone. Jeg kunne derfor godt tænke mig at hører hvad i gør, når tingene brænder på? For første gang i mit liv, er jeg mange for at miste gnisten.... ting som tidligere betød alt, betyder mindre nu. HJÆLP!!! |
Det beste du kan gøre, er at få talt ud med en du kender, eller en du ikke kender. Det er lidt irrelevant i sådan en sammenhæng, bare personlig er troværdig og fortrolig med de ting du fortæller... Lidt ala at være til psykolog, hvor du lætter dit hjerte, og modparten bare lytter primært...