Jeg bruger ikke Flash til hverken bannerreklamer eller ret meget video, og full-Flash sider laver jeg ikke mere, da det ligesom hører fortiden til - i min trådindledning kan du se et eksempel på det jeg laver, og det er egentlig på denne baggrund jeg søger inputs til hvilken vej vinden blæser, altså på applikations-fronten. @kim: Jeg giver dig ret i at mange ikke-Flash brugere, er uvidende om Actionscript3's styrker og spændvidde. |
Mads Jensen:Kristian:Flash har samme muligheder for SEO som HTML5 har.Vis mig et flash website hvor al indholdet er indekseret af Google.
Kristian:Hvad skal du bruge en standard højrekliks menu til når du kan lave din egen efter dine behov?Hvad med vis kilde, print, åben i nyt faneblad, åben i nyt vindue, mv.? Det hedder brugervenlighed.
Kristian:Flash er sjovt nok den hurtigste teknologi der er tilgængeligt til brug på nettet.Sikke noget vrøvl. Hvordan måler du den hurtigste teknologi? Er et flash element hurtigere end et HTML tag? Eller end en javascript funktion?
Kristian:Der er stor forskel på om DU ikke kan eller Flash ikke kan.Det handler ikke om hvad flash kan eller ikke kan. Det handler om at Flash ikke er og aldrig bliver en standard. Af den grund vil det dø, ikke i dag, måske heller ikke om et år, men det vil dø.
Flash site, hvor al indholdet er indekseret af Google er på vej.
Vis kilde, print osv. er muligt i Flash.
Hvis du sammenligher et Flash site (full site) med et PHP/ASP/HTML% osv. vil Flash sitet - hvis bygget rigtigt - blive vist hurtigere og køre mere flydende. Du har ikke de store loade tider på bilelder og sideskift.
Flash er et standard produkt nden for forskellige områder. Bl.a. spiludvikling på nettet, bannerreklamer osv.