Hvornår er det man skal opdage et nyt marked - og muligheden - OG agere på det? Nu... om et år eller når alle andre sælger e-bøger online....! Ja, jeg spørger blot....! ;-) MVH |
Hvad er der penge i ????
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvem der dog bare kunne finde IDEEN til millionerne.. !!! :D Er der virkeligt folk som læser bøger på nettet ? Jeg gad squ ikk... Nå, det jeg skrev for: Kim du må meget gerne skrive hvad din side hedder (evt. i privatbesked) - Måske jeg er interesseret!!! |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Hej Steffen Kan godt forstå dine frustrationer, for det ER en meget vigtigst beslutning i dit liv. På den anden side har livet lært mig, at bare man kommer i gang, så skal din energi og de muligheder du ser (og forstår at udnytte) nok give dig den success, du fortjener. Du bliver nødt til at tage nogle vel kalkulerede chancer. Mit råd til dig er, at du skal gøre tingene HELT anderledes end andre i markedet gør. Du skal finde dig en niche, et speciale, hvor du er mere alene i markedet end mange andre. Du skal altså så langt væk fra en webshop, der sælger tøj som overhovedet muligt. Det er også godt, hvis det, du sælger har et stort videnindhold - du bør dygtiggøre dig i dit emne, så du bliver en ekspert i netop denne niche. Din viden må meget gerne være eftertragtet og give dine kunder et ordentligt løft i DERES bundlinie. Håber, det har sat nogle tanker i gang ![]() Mvh, Christian |
Max.. Min hjemmeside er www.skagentrend.dk Hvad er det du kunne være interesseret i ???? Mit problem er også at mine foregående projekter ikke er gået så godt, så jeg har stort set ingen penge at komme igang for, derfor skal det helst være noget, hvor man kan sælge varen og så få grossisten eller producenten til at sende det ud.... Hvad kunne en niche være ???? Som ikke mange andre har..... |
Jeg kunne måske være interesseret i dine kontakter, HP (hvis den altså virkede hos mig) lidt af din viden.... |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Har du alle varerne fra hjemmesiden på lager i dag? Eller hvordan er dine leverancer skruet sammen? Eller er problemet at dine grossister sender det ud for dig, men at avancerne er for små? Et af problemerne med din shop tror jeg er at du ikke skiller dig ud: 1) Der er et hav af shops magen til 2) Du er langt fra billig(st) (vurderet ud fra prisen på et Canon 400D) 3) Du skiller dig ikke rigtigt ud med noget du er bedst til. Mit råd: Find eet område du vil være god til og find ud af 1) Hvorledes du kan få rigtigt gode priser på disse varer (evt. købe et parti hjem hvis det er varer du ved du kan sælge efterfølgende). 2) Hvorledes du kan overbevise køberen om at det her er du rigtigt god til. 3) Hvad skal folk søge efter på Google for at finde netop din shop? |
Kig bedre efter :) På 3 ud af de 6 varer jeg kiggede var han billigere - endda en del på ét af dem mens kun et par kroner på en anden. Tjekket via edbpriser.dk |
|
Rigtig mange opnår aldrig succes med det de laver, fordi de vender tingende på hovedet. De fleste leder efter et produkt med høj avance, eller et produkt som de ser andre tjene mange penge på. Derefter går de ud og leder efter kunder. Både online og offline er det en kamp op af bakke. Og det er yderst sjældent at det bliver nogen stor succes. Der imod er der to udemærkede måder at opnå succes på. #1. Find et marked med sultne kunder.(en niche) Kunder der har et problem/behov som du kan løse. Eller kunder som har en speciel interesse som du kan levere udstyr, hjælp eller viden til. Fordelen ved dette marked er at du ofte har ingen eller meget lidt konkurrence. Derfor kan du tage en relativ høj pris for dine varer. Eks. Se Martin Thorborgs e-bog. Den koster ca. 1800 og der er over 250 danskere som her købt den. Hvorfor? Fordi her er en niche hvor kunderne vil betale næsten hvad som helst, for den viden den indeholder. En anden fordel ved mange niche markeder er, at de ofte udvikler sig langsomt, og derfor forældes produkterne ikke så hurtigt, hvilket betyder mindre afskrivninger og tab på dit lager. Med hensyn til hurtig udviklende markeder, er det ofte viden der sælges som e-bøger, videoundervisning osv. Dette kan ofte redigeres og fornyes hurtigt og billigt. #2 Arbejd med din hobby. Hvad kan du godt lide at lave? Lav en lang liste over ting du godt kan lide at lave. Og sælg så produkter, hjælp eller viden til lige sindet. Lad være med at sortere, skriv alt ned. Selv det hvor du er sikker på at, det er der ikke nogen som vil betale dig for. F.eks. hørte jeg fornyeligt et interview med en gut på ca. 20 han var kun god til at spille PC. Nu er han mange millionær ( $ ) Han underviser andre i at blive de bedste, laver e-bøger og videos over pc spil, samt laver kritik af beta versioner af nye spil. Fordelen ved denne fremgangsmåde er at du aldrig mere behøver at arbejde, du får penge for lave det du syntes er sjovt. Det tage som regel nogen tid at bygge en sådan forretning, og få et ry som andre er villige til at betale dig godt for. Men bliver du først kendt som ekspert på området, så bestemmer du oftest selv dine priser eller honorarer. Ni ud af ti succesfulde forretningsfolk har opnået deres succes ved at følge en at de to. Det er altid nemmere at finde et behov og så opfylde det en at finde et produkt og så skabe et behov. Rasmus ”al magt te di or blinne” |