Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i ????

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Noget jeg kunne se et marked i var en butik der solgte foto udstyr i special klassen. Jeg ville være skide ligeglad med prisen (stortset) hvis jeg slap for at skulle bøvle med at bestille det hjem fra f.eks. USA.  Og så vidt jeg ved findes det ikke her i DK.

Men det ville jo ligesom så mange andre brancher nok kræve en smule knowhow, og en lyst til netop at sælge den slags produkter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:19
Martin:

Hvad er det for fotoudstyr du tænker på. Som det fremgår herunder er jeg i fotobranchen, men de ting jeg har på hylderne er der meget stor konkurrence på, så ideer er velkomne :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:38
Du kunne også sælge briller - har ikke selv briller og ved ikke om folk vil købe dem på nettet. Men jeg ved dog at de ganger indkøbsprisen med 3,5-4 og hvis du kan holde dine omkostninger nede, så kan du tjene en del der..
Ved dog ikke, hvordan du kommer igang osv, men det er vel værd at undersøge..
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:02
Nu når vi snakker om briller, er der nogen som kender grossister eller producenter af solbriller ???

Det kunne godt være en ide nemlig..

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:28
Dato: 11-04-2007 09:37:50
Forfatter: Konne
Du kunne også sælge briller...

Her er en kokurrent på brillemarkedet: http://www.netbriller.com/

Martin har faktisk komenteret den ide på ComOn i går.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:30
Dato: 11-04-2007 08:26:08
Forfatter: kim andersen
Det med Rosendahl tiltaler mig en del...

Kender Du evt en grossist af dette eller skal man tage kontakt til Rosendahl selv ???

Husk det med indpakningen. Er Rosendahl ikke mange ting som nemt kan gå i stykker?

Forsøg altid at springe grossistledet over. Det er bare mindre penge til dig!

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:15

Er såmænd sikker på at du skal gøre dig overvejelser omkring flere ting i forhold til at skabe en solid online forretning - som flere har påpeget ligger problemet for dig måske ikke i at en avance eks. er for lav eller konkurrence for hård, men snarere det faktum at din butik er for uinteressant eller du ikke er i stand til at skabe besøgende til din shop.

Men når det så er sagt, så spørger du direkte om vi kan kaste nogle forslag i spil - og da du søger noget som er penge i - OG god avance, så tænk på e-books... (evt. affiliation med diverse udenlandske sites).

E-bøger skal du jo ikke sende med posten... eller have på lager...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:25
Nu er jeg slet ikke inde i den slags e-bøger.... Hvad går det ud på og er det let at komme igang med eller skal man have en viden inde for det område.... ????
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 16:35
Dato: 11-04-2007 16:14:36
Forfatter: Lasse BurholtMen når det så er sagt, så spørger du direkte om vi kan kaste nogle forslag i spil - og da du søger noget som er penge i - OG god avance, så tænk på e-books... (evt. affiliation med diverse udenlandske sites).E-bøger skal du jo ikke sende med posten... eller have på lager...

Er der nogen der køber E-bøger? Det er mit indtryk at e-bøger ikke har fået den helt store gang i Ebøge herhjemme?
Men de kan selvfølgelig være det kommer :-) (ja så er der jo sådan en som Martin Thorborg som skiller sig ud her! *G*)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:21
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)