Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - Hvad synes I?

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Du skriver "hvad er det for noget med...." det betyder lidt at du ikke rigtigt forstår det som om du synes det er latterligt.

Ja, selvfølgelig synes jeg det er til grin at udlevere peberspray til de ældre og lovliggøre et sådant våben.

Billedet du snakker om er et banner.

Hvorfor kan det ikke være rigtigt med beløbet?

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:56

Hvad så når du har 2000 minus? Fortsætter du så?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 22:01

IværksætterGen:

Hvad så når du har 2000 minus? Fortsætter du så?

Ja selvfølgelig gør jeg det. I betting går det op og ned.

Jeg følger ikke helt reglerne for money management, og min indsats pr. spil er lidt for høj - hidtil er det ikke gået galt.

Som du kan se, så har jeg da også lige smidt et nyt spil op, hvor jeg kun spiller 650 kr, så det er altså ikke altid 1000 kr. eller derover.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:15

IværksætterGen:
Kan de også være men hvem satser så meget? Jeg er selv hardcore spiller og har også selv spillet med 1000 kr, men ikke noget jeg gør ved hver spil... Lidt voldsomt :-)

Du lyder ikke just, som en "hardcore spiller". Men tror mig der spilles store summer af penge rundt, jeg kender selv folk der omsætter for 25.000,- om dagen.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:22

Mark jeg kender til hardcore spillere der kun satser en 10'er det kommer ikke så meget an på beløbet mere på tenikken.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 22:24

IværksætterGen:

Mark jeg kender til hardcore spillere der kun satser en 10'er det kommer ikke så meget an på beløbet mere på tenikken.

Det er da det værste vås, jeg længe har hørt.

Hvis de satser 10'ere skal de jo have en ROI på flere 1000 eller placere flere 100 spil om dagen, før det giver et fornuftigt afkast.

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:25

IværksætterGen:

Det kommer så an på folks fortolkning af "hardcore spillere"

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:27

Stubbe Buchwald:
Hvis de satser 10'ere skal de jo have en ROI på flere 1000 eller placere flere 100 spil om dagen, før det giver et fornuftigt afkast.

Nu har jeg faktisk arbejdet et sted, hvor der kom et par stykker fast. De havde altid 50+ kuponer med. Og det var altid 10-20,- nogle gange kom de med 150 forskellige kuponer. Så de findes altså!

Men dem betegner jeg stadig ikke som "hardcore spillere".

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:30

Nej det er ikke noget vås, det er fakta. Kommer jo helt an på din kupon. Alt afkast er vel fornuftigt.. Jo mere du satser jo mere har du at tabe.

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 22:37

Mark MK:
Nu har jeg faktisk arbejdet et sted, hvor der kom et par stykker fast. De havde altid 50+ kuponer med. Og det var altid 10-20,- nogle gange kom de med 150 forskellige kuponer. Så de findes altså!

Hvis de kommer med kuponer, så går jeg ud fra, at du snakker Danske Spil. Hvis dette er tilfældet, så er det 100 % amatører vi har med at gøre. Ingen der tager betting bare en smule seriøst spiller hos Danske Spil.

IværksætterGen:

Nej det er ikke noget vås, det er fakta. Kommer jo helt an på din kupon. Alt afkast er vel fornuftigt.. Jo mere du satser jo mere har du at tabe.

Du forholder dig ikke rigtig til det jeg siger. Du kan ikke skabe et ordentligt overskud, hvis du kun satser 10 kr. pr. spil. Hvor mange spil placerer den pågældende person så om ugen?

Mvh. Stubbe Buchwald

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)