Rigtigt lækker blok- fremfor alt ser det ud til at du virkelig gør noget ud af indholdet! Lige et off-topic spørgsmål: I dit betting-regnskab er der en kolonne der hedder CV- hvad er det? ;-) |
Blog - Hvad synes I?
@ humle612: cv er en forkortelse for chancevurdering - altså hvor stor sandsynlighed der er for, at det pågældende spil går hjem. |
Hej Stubbe, Du skal passe på med at poste dine blogindlæg andre steder end på din egen blog, det laver duplicate content og så vælger Google hvilken side den vil ranker, og i nedenstående tilfælde bliver du sikkert den lille :-) http://stubbebuchwald.dk/blog/politik/86-det-far-du-ogsa-med-df Held og lykke med bloggen |
Flot blog Arbejde lidt mere med at give alle billeder titler og tags derved en chance de findes i google biledet søgning. Husk blog videre i en lind strøm der videre formidler en masse viden Tillykke med bloggen |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tager et kig på tags mv. i næste uge :)
Er ikke begyndt på at SEO-optimere siden endnu, men går i gang om nogle dage. Nu er idéen med bloggen jo ikke at please alle, og at det ikke falder i god jord, tjaa, det er jeg sådan set ligeglad med. Du kan da forsøge at forsvare deres forslag i stedet :)
Er godt klar over, at det ikke var så smart, da jeg smed indlægget her inde også. Det vil ikke gentage sig ;)
Men tak for al den brugbare feedback og de fine ord. Håber der er flere, der vil byde ind med konstruktiv kritik.
Mvh. Stubbe Buchwald
|
Så er bloggen færdig! Jeg vil meget gerne høre, hvad I synes. Feedback på indholdet (selvom der stadig ikke er så meget) er også meget velkomment! - SEO-optimering er det eneste, jeg ikke har haft tid til at kigge så meget på. |
Synes godt nok din imageslider på index har nogen meget store billeder samt din menu er også MEGET stor... ) |
......
Menuen ændrer jeg ikke på, da jeg godt kan lide, at denne er lidt stor. Er i gang med at kigge på slider. Laver ihf. det sorte område omkring den mindre, men ved ikke, hvor meget jeg vil pille på billedstørrelsen. Mvh. Stubbe Buchwald |
Nogle af dine billeder virker ikke. Nu skriver du at man kan modtage nyhedsbrev, men jeg var mere intrasseret i at høre hvad der var i det nyhedsbrev, hvad fortæller du om? Spilforslag? Din fremgang? En virus? Dit irreterende had til DF og LA, synes jeg nu er forkert at blogge om. Du burde være anonym på det område. Dine spilforslag på 1000 kr og 3000 kr tror jeg ikke på.. Så får du for meget i SU.... Bare lidt fra mig :-) - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.