Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - Hvad synes I?

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe Buchwald:

IværksætterGen:

Det vil sige at du lever af det?

Nej, det vil det ikke sige?

Mikael Christiansen:

Når man kigger hvad han laver er og hvad det har givet inden på hans side er det nok ikke noget han lever af , men er noget han gerne vil videre formidle viden om og har et stort ønske om at leve af , det jeg kan læse og det kan alle hvor meget det giver er det selvfølgelige et af hans andre projekter der giver indtægt ingen kan leve af et par 1000 kr der skal også mad på bordet 

http://www.linkedin.com/in/stubbebuchwald der kan man se hvad laver han og som udgangs punkter ser hjemmesider mere givtigt ud for ham

Alle burde oprette sådan en, det giver en masse viden videre , dog forstår jeg heller ikke hvorfor Stubbe Buchwald ikke har skrevet alt det samme i profilen på amino.dk det giver nogle bedre tråde tit for man ved hvem man debattere med du kan opnå flere kunder nu kan andre bruger se du kan levere hjemmesider

Jeg synes  ikke Stubbe Buchwald udnytter mulighed fuldt ud til at få meste muligt udbytte ud amino.dk i få en indtægt , når kan finde andre steder der er mere info og linker ikke engang til disse steder 

Jeg har da den fulde tekst fra Linkedin her på Amino? :)

Der manglet det her links www.Billigjoomla.dk  jeg kunne ikke se det i profilen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot blog men måske slide fylder lidt for meget? Jeg synes det gør bloggen en smule uoverskuelig...

Held og lykke med den :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)