Hej med jer. Nu har jeg siddet og terpet en masse tråde igennem i dette MLM forum og fundetr bunker af debatter der i bund og grund ender ud med en kamp om produkter/leverandøre. Men er det ikke sådan at skal du have succes, dvs skal du tjene de mange penge i denne virksomhedsform, så er produktet reelt en biting? En lovmæssig nødvendighed? Hvis du skal tjene på den rigtige side af kr. 100.000,- om måneden ved af formidle dine produkter, så har du i den grad travlt, men kan du få 10000 mennesker til at købe sæbe, parfume, teletjenester, eller hvad det nu er, bare til eget forbrug i en frontlinje på bare 5 mennesker og du tjerner bare kr. 10,- pr. produkt de forbruger, så er den da hjemme. Det jeg vil frem til er, hvorfor denne hemmeligeholdelse af hvilken leverandør du har, essensen er jo ikke at skaffe nye kunder til LR, AMWAY osv, men at skabe nye kunder i DIN forretning, i DIN struktur. Er det så forbudt at sige: Ja, DU skal finde folk der vil tjene penge ligesom jeg finder folk der vil tjene penge. Hilsen en endnu ikke MLM'er |
Hej ampamp,
ampamp:Det jeg vil frem til er, hvorfor denne hemmeligeholdelse af hvilken leverandør du har, essensen er jo ikke at skaffe nye kunder til LR, AMWAY osv, men at skabe nye kunder i DIN forretning, i DIN struktur.
Hvis du ikke brænder for produkterne - vil det ikke virke for dig du skal trom på dem og på forrtningen.
Uden produkterne - ingen forretning !
Når mange ikke ønsker at oplyse firmanavnet er det muligvis for at de vil forsøge at aftale et personligt møde hvor forretningen - mener de - bedre kan forklares.
Men jo naturligvis er formålet at ekspandere eget varesalg og egen organisation!
Læs her om økonomidannelsen i Network Marketing:
Simuler her din organisation og se hvad det kan blive til men vær realistisk
Ps! Hvorfor er det en hemmelighed hvem du er?
mvh
john sommer