|
Tak for et super godt initiativ!
Jeg har allerede været inde og flytte firmaets benzinkort hos Q8 og Statoil over på ordningen.
Vil løbende tjekke nye rabataftaler.
Endnu en gang tak.
Dbh. John
Debat
|
|
Tak for et super godt initiativ! Jeg har allerede været inde og flytte firmaets benzinkort hos Q8 og Statoil over på ordningen. Vil løbende tjekke nye rabataftaler. Endnu en gang tak. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hey Frisch Nu synes jeg personlig at amino.dk er en fantastisk side, alle hjælper hinanden og man lærer noget hver eneste dag. Tror ikke jeg ville være hvor jeg er som iværksætter uden amino, med nuværende "virksomhed" samt andre planer i gryden. Så ja, inden længe joiner jer andre som er amino plus medlemmer |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
ShopAmino |
|
Lyder godt, glæder mig til at prøve det i chrome... :p |
|
|
|
|
Den var faktisk god ;D Eller Amino Bazar eller Amino Buy-it... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Hvorfor ikke bare 1 års gratis medlemskab :) er næsten samme pris Best regards |
Vil lige følge op og fortælle, at min tilmelding til rabataftalerne med Q8 og Statoil allerede er blevet skriftligt bekræftet af begge selskaber. Det er da hurtig reaktion fra benzinselskaberne. Er nu godt tilfreds med rabataftalerne med Amino Kazz Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn