Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg bedre til engelsk?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er studerende og kunne godt tænke mig at få forbedret mine engelsk kundskaber, da alt vores stof stort set et på engelsk.

Den bedste måde at lære en "nyt" sprog er vel at flytte til et land hvor selve sproget bliver talt til daglig, men dette har jeg nu ikke lige mulighed for.

Hvor foreslår I som en god måde at få forbedret sine kundskaber for engelske?

/På forhånd tak :-)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den bedste måde at lære et nyt sprog på, er ved at bruge det i praksis.

Ud fra den betragtning at du kan det teoretiske, ihvertfald basis, så skal du til at bruge sproget nu, hvilket også vil gøre dine kundskaber mht. at lytte og forstå engelsk bedre (relevant netop pga. undervisningen).

Mit råd til dig ville være, om du bor hjemme eller i lejlighed) er, at lave en dag om ugen, hvor du snakker engelsk. Med din familie, din roomie, ligemeget hvem, så snak engelsk. Det er den bedste måde at blive bedre på og føle sig godt tilpas med sproget. Du vil hurtigt mærke, at du bliver bedre og sikre i sproget

Prøv det - det sker der ikke noget ved ;-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Engelsk kurser, talt engelsk der hjemme, læs meget mere engelsk på nettet når der er noget du ikke forstår så slå det op.

Jeg har selv boet i England som du forslår at du ikke kan. Og det er fantastik, jeg snakker rigtig godt engelsk.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :