Jeg driver siden www.lanelisten.dk og er desuden på vej med endnu en side, hvor folk kan ansøge om forbrugslån.
Mit spørgsmål går på om der er nogen der har gode idéer til markedsføring. Jeg ved at man plejer at anbefale at bruge alle pengene på adwords, men i denne branche og med søgeord som "lån" og "forbrugslån" er det meget svært at komme med på google - jeg har sat en ekspert på opgaven, men den bliver nok rigtig svær.
Derfor vil høre om der er andre idéer - gerne kreative, skæve - anderledes!
Det vigtigste er at jeg rammer den gruppe af danskere der vil kunne finde på at ansøge om et forbugslån.
Jeg må indrømme, at adwords er vejen frem trods din modvilje, ihvertfald fra starten. Med en kombination af adwords og Google Analyrtics kan du let regulere omkostning/indtjening, så du kan fjerne de søgeord der ikke giver overskud.
Hvis du gerne vil have folk til at kontakte dig, skal du nok ind og ændre på dine indstillinger for personlige beskeder, så andre end dit Amino-netværk kan skrive til dig.
Hvis du gerne vil have folk til at kontakte dig, skal du nok ind og ændre på dine indstillinger for personlige beskeder, så andre end dit Amino-netværk kan skrive til dig.
Enten det eller efterlade en mailadresse.
Hmm, jeg har spekuleret på om jeg også har det problem, men jeg kan ikke finde det der "indstillinger for personlige beskeder" nogen steder, hverken under ret profil eller noget.
Hmm, jeg har spekuleret på om jeg også har det problem, men jeg kan ikke finde det der "indstillinger for personlige beskeder" nogen steder, hverken under ret profil eller noget.
Hvor er det henne?
Du skal ind under "Ret Profil" - faneblad "Debatindstillinger". Lidt nede på siden er "Privat Besked indstillinger". Sæt den til "Alle Amino brugere", så er det i orden.
Hvor er det henne?
Du skal ind under "Ret Profil" - faneblad "Debatindstillinger". Lidt nede på siden er "Privat Besked indstillinger". Sæt den til "Alle Amino brugere", så er det i orden.
Det var faktisk ikke slået til, jeg synes det er dumt at default indstillingen ikke er fra alle, man går måske glip af nogle meddelelser. Men der er nok en større plan med det.
Det var faktisk ikke slået til, jeg synes det er dumt at default indstillingen ikke er fra alle, man går måske glip af nogle meddelelser. Men der er nok en større plan med det.
Tak for hjælpen ihvertfald.
Det er en "feature" i forbindelse med opgraderingen. Aminoerne er opmærksomme på det, så det bliver rettet, når de kommer dertil i listen med fejlretninger tilpasning af features.
Jeg er lidt enig i svaret fra Ifinans. Adwords er bestemt en udmærket vej frem, for at få gang i biksen hurtigt.
Men begynd med det samme at sætte penge eller tid af til søgemaskineoptimering. Det vil uden tvivl tage noget tid(og penge hvis du skal have hjælp af et SEO firma), men det kan langt bedre betale sig i det lange løb, at blive fundet i den organiske søgning.
Det koster jo penge hver gang der bliver klikket på en adwords annonce, men det kan skæres meget ned, hvis din hjemmeside kommer til at ranke godt på nogle af Jeres vigtigste søgefraser