Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer til markedsføring af forbrugslån

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg driver siden www.lanelisten.dk og er desuden på vej med endnu en side, hvor folk kan ansøge om forbrugslån.

Mit spørgsmål går på om der er nogen der har gode idéer til markedsføring. Jeg ved at man plejer at anbefale at bruge alle pengene på adwords, men i denne branche og med søgeord som "lån" og "forbrugslån" er det meget svært at komme med på google - jeg har sat en ekspert på opgaven, men den bliver nok rigtig svær.

Derfor vil høre om der er andre idéer - gerne kreative, skæve - anderledes!

Det vigtigste er at jeg rammer den gruppe af danskere der vil kunne finde på at ansøge om et forbugslån.

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17

Jeg må indrømme, at adwords er vejen frem trods din modvilje, ihvertfald fra starten. Med en kombination af adwords og Google Analyrtics kan du let regulere omkostning/indtjening, så du kan fjerne de søgeord der ikke giver overskud.

Mvh

iFinans

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:17

Lånelisten:
Derfor vil høre om der er andre idéer - gerne kreative, skæve - anderledes!

Hej.

Vi har snakket lidt om din idé og dit site.

Vi vil gerne hjælpe med at markedsføre dit site - dog ikke gennem adwords.
Men gennem anderledes metoder.

Skriv til os for at høre meget mere, og eventuelt få et tilbud.

Med venlig hilsen
Jacob

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:27

Pst, Jacob,

Hvis du gerne vil have folk til at kontakte dig, skal du nok ind og ændre på dine indstillinger for personlige beskeder, så andre end dit Amino-netværk kan skrive til dig.

Enten det eller efterlade en mailadresse.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:34

sådan - tak for det.

men ellers, kukuluksu(a)hotmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:43

Frank Hellerup Madsen:

Pst, Jacob,

Hvis du gerne vil have folk til at kontakte dig, skal du nok ind og ændre på dine indstillinger for personlige beskeder, så andre end dit Amino-netværk kan skrive til dig.

Enten det eller efterlade en mailadresse.

Hmm, jeg har spekuleret på om jeg også har det problem, men jeg kan ikke finde det der "indstillinger for personlige beskeder" nogen steder, hverken under ret profil eller noget.

Hvor er det henne?

Catillo, Web der virker!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 11:11

Danskhosting.dk:

Hmm, jeg har spekuleret på om jeg også har det problem, men jeg kan ikke finde det der "indstillinger for personlige beskeder" nogen steder, hverken under ret profil eller noget.

Hvor er det henne?

Du skal ind under "Ret Profil" - faneblad "Debatindstillinger". Lidt nede på siden er "Privat Besked indstillinger". Sæt den til "Alle Amino brugere", så er det i orden.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:59

Frank Hellerup Madsen:

Danskhosting.dk:

Hvor er det henne?

Du skal ind under "Ret Profil" - faneblad "Debatindstillinger". Lidt nede på siden er "Privat Besked indstillinger". Sæt den til "Alle Amino brugere", så er det i orden.

Det var faktisk ikke slået til, jeg synes det er dumt at default indstillingen ikke er fra alle, man går måske glip af nogle meddelelser. Men der er nok en større plan med det.

Tak for hjælpen ihvertfald.

Catillo, Web der virker!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 12:18

Danskhosting.dk:

Det var faktisk ikke slået til, jeg synes det er dumt at default indstillingen ikke er fra alle, man går måske glip af nogle meddelelser. Men der er nok en større plan med det.

Tak for hjælpen ihvertfald.

Det er en "feature" i forbindelse med opgraderingen. Aminoerne er opmærksomme på det, så det bliver rettet, når de kommer dertil i listen med fejlretninger tilpasning af features.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:20

Hej

Jeg er lidt enig i svaret fra Ifinans. Adwords er bestemt en udmærket vej frem, for at få gang i biksen hurtigt.

Men begynd med det samme at sætte penge eller tid af til søgemaskineoptimering. Det vil uden tvivl tage noget tid(og penge hvis du skal have hjælp af et SEO firma), men det kan langt bedre betale sig i det lange løb, at blive fundet i den organiske søgning.

Det koster jo penge hver gang der bliver klikket på en adwords annonce, men det kan skæres meget ned, hvis din hjemmeside kommer til at ranke godt på nogle af Jeres vigtigste søgefraser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)