Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan - vi er live! Hvad synes I?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Ser super spændende ud! Er det også muligt at integrere uden for en magento/osc-løsning? 

Når det er sagt, så synes jeg, at I har prissat det alt for lavt. Det her kan potentelt (ihvertfald for rigtig store shops) give rigtig mange kr. på bundlinien. Kunne være fedt hvis I supplerede hjemmesiden med rigtig gode cases - gerne med måling af konvertering fra søgning til salg med standard kontra jeres søgemaskine.

Hej Mattias!

Tak for det! Ja, det er muligt at integrere vubla uden for magento/oscommerce-løsninger. Man skal bruge Vubla API'en. Vi vil utroligt gerne hjælpe kunder med at udvikle installationsmoduler med brug af vores API.

Hvis webshopsystemet er hosted (eks. dandomain.dk), så skal vi have en aftale med webshop udbyderen, men kontakt os endelig hvis du har et hosted system, da det virker bedre, hvis eksisterende kunder kommer og siger de vil have vubla. :-)

Prissætning - Jeg ved, at prissætningen er billig ift. hvad en intern søgemaskine kan tjene. Vi vil dog ikke sidde prisen som en barriere i første omgang, så folk kan prøve servicen uden at blive skræmt væk.

Ha' en super tirsdag! :-)
/Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:32

jeg forstår ikke jeres logo - men ellers god kladde:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:32

Joachim Løvgaard:

Lige for at bekræfte de andre, så loader den også farligt langsomt her.

Feedback på hjemmesiden:

• Hvad betyder den der dims eller billede, som er jeres logo og samtidig til venstre for plustegnet? Kan godt være jeg er træt, men kan simpelthen ikke regne ud, hvad det er :)
  • En lille ting, som jeg mange gange savner på landing pages som denne: Prisen! Prøv at gå jeres analytics igennem og se hvor mange der klikker på priser før de prøver en gratis prøveversion. Personligt så gider jeg ikke investere tid i en prøveting, hvis jeg ikke har råd til the real deal. Et priseksempel på forsiden ville være super!
  • Ellers må jeg sige, at jeg synes den er super cool, og får kommunikeret budskabet lige i hovedet på en, når man lander på forsiden - godt gået!

Til det tekniske: Hvordan har I kodet motoren?

Hej Joachim,

Jeg har kontaktet vores server udbyder i dag, det er under al kritik.

Plustegn og logo = Det skulle betyde, at VUBLA (logoet) og (plustegnet) spiller sammen med webshops (indkøbskurven med forstørrelsesglasset på). Det er lavet i mangel på en intro video. :-)

Prisen - ja, det har vi også bemærket. Vi laver knappen på forsiden om til "Se priser" i stedet for

Kode motoren - den er kodet over 9 måneder af teamet. Installationsmodulerne laver en XML fil med webshoppens produkter, denne XML fil besøger crawleren, derefter parses disse produkter på en måde der gør, at vi kan skille skidt fra kanel. Så er der jo hele søgemotoren, som vi har brugt utroligt lang tid på! Synonymorddatabasen som skal spille sammen med søgemotoren. Så har vi et ratingsystem/pointsystem, så kun de vigtige resultater vises. Jeg er ikke selv programmør, men jeg håber dette giver et overblik? Ellers får jeg én af programmørerne til at svare på det.

Tak for rosen! :-)

God dag!
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:36

Mikael christiansen:

lidt langsom set i forhold de andre sider jeg besøger normalt.

Lav et sigende logo hvad i tilbyder.

Lave en demo og man kan hurtigt gå ind og lege og hoppe ud igen.

Mere farver på siden de kedelige og kontrasterne passer i ikke samme giver ikke det go i liv i siden.

ved priser ud med alle de ting hver indholder det giver overblik hvor meget i tilbyder.

lav ved pris siden interne links til jeres side , til alle jeres ting i tilbyder , det giver overskuelighed.

hvad kan der udover bestille af tillæg til sin shop , eller kan der ikke komme google+ på mv. ?

Haje Mikael,

Ja, vi er opmærksomme på den langsomme hastighed - tak!

Vi får i hvert fald lavet nogle kundecases - måske også et demo login til admin.

Hvad mener du mht. Google+? Jeg forstår vist ikke helt pointen her. Vubla er jo en intern søgemaskine til webshops, dvs. det lille søgefelt, som de besøgende søger efter webshoppens produkter i.

Ellers, mange tak for feedbacken - brugbart! 

/Anders Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Singularity:

Studenten:
Intro: Vi er utroligt glade for, at præsentere jer alle for Vubla. Vubla hjælper dig som e-købmænd med, at omsætte for mere i din webshop. Det gør vi ved, at lade flere af din besøgende finde dine produkter. Vubla er en intern søgemaskine til webshops og kan bl.a. hjælpe din webshop med:

Hvad adskiller Vubla fremfor eksisterende Search Servers som

Apache Solr Enterprise Search Server,

Google Commerce Search Server 

Hej!

Mange tak for spørgsmålet - utroligt relevant!

Apache Solr Enterprise Search Server:
- Har den en dansk synonymordbog?
- Kan en e-købmand, uden programmeringserfaring, selv installere den?
- Er der templates til søgeresultatet?
- Er det en hosted løsning, så man ikke skal rode med egen server.
- Inklusiv løbende udvikling?
Du kan selv se flere features på http://www.vubla.dk/features/

At få et godt søgeresultat kræver 95 % optimering, tweaking og semantisk forståelse. Men ja du har ret, nogle foretrækker at rode med teknikken - se Linux brugerne... ;-)

Google Commerce Search er helt sikkert en god løsning. Den starter dog fra 135.000 DKK om året. Dernæst, bliver det heller ikke ligeså nemt som med Vubla - vi har installationsmoduler til webshops.

Ha' en rigtig god dag! :-)
/Anders Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 10:06

Hej Alle,

Mange tak for al jeres feedback - det er overvældende! :-)

Vi har modtaget en masse henvendelser, som vi nu vil arbejde med. Men hvis du er brændt inde med et spørgsmål, så skriv endelig...

Hele teamet er dedikeret til at udvikle på Vubla løbende, så dette er kun begyndelsen. Vi vil udvikle en masse nye fede ting i fremtiden.

Vi snakkes - måske til Amino Tastics? :-)
/Anders Pedersen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33

Studenten:

Mikael christiansen:

Mere farver på siden de kedelige og kontrasterne passer i ikke samme giver ikke det go i liv i siden.

ved priser ud med alle de ting hver indholder det giver overblik hvor meget i tilbyder.

lav ved pris siden interne links til jeres side , til alle jeres ting i tilbyder , det giver overskuelighed.

hvad kan der udover bestille af tillæg til sin shop , eller kan der ikke komme google+ på mv. ?

Haje Mikael,

Vi får i hvert fald lavet nogle kundecases - måske også et demo login til admin.

Hvad mener du mht. Google+? Jeg forstår vist ikke helt pointen her. Vubla er jo en intern søgemaskine til webshops, dvs. det lille søgefelt, som de besøgende søger efter webshoppens produkter i.

/Anders Pedersen

Google+ er det plug in som amino.dk jeg har på min hjemmeside der viser dette her social bookmark

kan også lave alle mulig ting der kan tilføjes forum , facebook knapper , kontaktformular , galleri  mv. der står ikke meget om de 1000 ting der laves på min hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 11:37

Mikael christiansen:

Studenten:

Mikael christiansen:

Haje Mikael,

/Anders Pedersen

Google+ er det plug in som amino.dk jeg har på min hjemmeside der viser dette her social bookmark

kan også lave alle mulig ting der kan tilføjes forum , facebook knapper , kontaktformular , galleri  mv. der står ikke meget om de 1000 ting der laves på min hjemmeside

Nårh, på den måde. Vi har valgt at fralade de sociale knapper alle steder, undtagen på vores blogindlæg. Jeg synes tit, at de tager opmærksomheden væk fra det vi egentlig vil have brugeren til - at købe vores produkt.

God dag!
/Anders Pedersen 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:31

den loader så langsom, at jeg bliver irriteret og klikker væk - dermed mister I potentielle kunder.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:32

Troels Kjems:

det var så billigt, at jeg havde forventet at blive mødt med krav om betaling i brugte hundredekronesedler, men vi fik rent faktisk en kvittering med moms og det hele :)

Hej Troels

Har du lyst til at fortælle hvor billigt? Jeg kalder mit speak billigt, så jeg er bare nysgerrig efter hvor billigt andre gør det. Skype-Blush

P.S. GiftManager ser smart ud - det kendte jeg ikke Stick out tongue

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)