Intro: Vi er utroligt glade for, at præsentere jer alle for Vubla. Vubla hjælper dig som e-købmænd med, at omsætte for mere i din webshop. Det gør vi ved, at lade flere af din besøgende finde dine produkter. Vubla er en intern søgemaskine til webshops og kan bl.a. hjælpe din webshop med:
- Rette stavefejl - 20% staver forkert når de søger. - Mente du?-funktion - mere end 10.000 ord og 70.000 relationer i ordbogen. - Statistik - se hvad og hvor meget kunder søger efter i din webshop. - 5 minutter installation - i osCommerce og Magento webshops.
Ideen er god nok i sig selv, så lad os håbe den vokser :)
Selve hjemmesiden er en smule kedelig at se på, den ser bleg og trist ud.. Der er ingen kontraster i farverne så de spiller mellem hinanden, de komplimentere heller ikke hinanden ud over at trække det ned...
Den er overskeulig og forståelig nok..
Et kæmpe minus er at den loader utrolig langsomt, ved ikke om det er mit net der pludseligt freaker out.
Fortsat god dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Ideen er god nok i sig selv, så lad os håbe den vokser :)
Selve hjemmesiden er en smule kedelig at se på, den ser bleg og trist ud.. Der er ingen kontraster i farverne så de spiller mellem hinanden, de komplimentere heller ikke hinanden ud over at trække det ned...
Den er overskeulig og forståelig nok..
Et kæmpe minus er at den loader utrolig langsomt, ved ikke om det er mit net der pludseligt freaker out.
Fortsat god dag.
Mange tak for alle svarene!
Ærligtalt, så synes jeg ikke kontraster mangler. Kan I andre bekræftige dette eller? Jeg synes de farver vi har spiller rigtig godt sammen.
Svar til alle andre: Ja, siden er utroligt langsom nu! Det er skræmmende. Har ikke oplevet dette før, men det må skyldes en sløv host lige nu. Jeg kigger nærmere på det - det kan sku' ikke passe, at serveren nærmest går ned ved et par besøg - det er en VPS vi kører på.
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Hos mig er der nu ingen problemer med sidens loadhastighed :)
- Lige en enkelt ting, din overskrift!
Den er: Vubla
Dvs. når man søger på Google står der bare Vubla som overskrift på Google, husk du har 67 tegn at gøre godt med, udnyt dem, til at fange dine potentielle kunder.
Ha' en god dag :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Hos mig er der nu ingen problemer med sidens loadhastighed :)
- Lige en enkelt ting, din overskrift!
Den er: Vubla
Dvs. når man søger på Google står der bare Vubla som overskrift på Google, husk du har 67 tegn at gøre godt med, udnyt dem, til at fange dine potentielle kunder.
Ha' en god dag :)
De bedste hilsner Emil
Hej Emil,
Tak for reminderen. :-)
Vi er opmærksomme på, at en del SEO optimering mangler. Bl.a. Meta tags, description og vores headers skal optimeres, som du også siger.
Tanken er dog, at lære markedet at kende ift. brugernes søgeadfærd og dernæst implementere det på Vubla.
Hvordan oplever I andre load hastigheden lige nu? Har I ting, som kan forbedres?
God e-handelskarma! :-) /Anders Pedersen
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Dit logo - hvad har det med din forretning at gøre, ikke at jeg siger at du skal lave det om det er selvfølgelig op til dig selv, men jeg kan ikke se sammenhængen mellem din forretning og dit logo :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Dit logo - hvad har det med din forretning at gøre, ikke at jeg siger at du skal lave det om det er selvfølgelig op til dig selv, men jeg kan ikke se sammenhængen mellem din forretning og dit logo :)
De bedste hilsner Emil
Hej Emil,
Der er absolut ingen sammenhæng.
Jeg har hørt kommentarer lige fra, at det ligner en elg til deadmau5's logo. :-)
/Anders