Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ewire.dk - godt eller skidt?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

wow, det er ikke godt, det er nok til jeg ville droppe ewire, så trækker jeg min anbefaling tilbage

Google Chrome bliver brugt af ca. 40% af dem der kigger på min hjemmeside og tallet vokser.

det er vigtigt at firmaet bag clearing af betalinger følger med i at få deres del opdateret så sådan noget ikke sker, det må bare ikke ske.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:11

SaleCity:
Det er at popup betalingsvinduet ikke dukker op, hvis man bruger Google Chrome.

Har du et link til den/de shops, hvor du har testet ewire? - jeg vil gerne se, om det er et generelt problem med ewire i Chrome eller, om der blot er tale om et enkeltstående tilfælde.

-----

I øvrigt: nogle gange glemmer jeg helt at telefonen er opfundet (tak for påmindelsen, Jan Wink), og jeg har lige haft en længere samtale med ewire. Her fik jeg en fin gennemgang af de lidt mere tekniske detaljer ved ewire omkring opsætning og brug, og synes egentlig at selve betalingsprocessen lyder ganske fornuftig.

Dog er der ét klart minus ved ewire (ift. eks. Paypal), som er relevant for mig, og som måske kan være relevant for andre: det er p.t. ikke muligt at få ewires system til at håndtere genbetalinger eksempelvis ved abonnementer, periodeydelser o.lign., hvilket kan gøre denne proces mere besværlig i forbindelse med forlængelser, gentegninger osv.

Ham, jeg talte med kunne ikke sige noget konkret om, hvornår ewire kommer til at tilbyde denne mulighed (muligvis indenfor et års tid), så det skal man naturligvis også have med i overvejelserne, hvis man forventer at tilbyde blogindlæg, podcasts mv. på abonnementsbasis og vil benytte ewire til det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:22

Hvis du er seriøst, og vi opfattes seriøst af dine kunder, skynder du dig at få en indløseraftale med NETS, så du kan tage imod dankort (og måske int. kort, hvis du har brug for dette) direkte på din side. Om du så vælger quickpay, epay, dandomain, dibs eller whatever som betalingsgateway er op til dig. Det vigtige (i mine øjne) er, at du har en "rigtig" indløseraftale med PBS, i stedet for en "hurtig-og-nem" løsning med e-wire eller paypal.

Just my 5 cent.

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 14:35

Hej alle

Tak for alle de gode svar. Jeg tænker stadig over det. Det med Google Chrome er jo ikke så godt og vil udelukke en masse. Problemet er også tidsmæssig. Jeg har en sweetdeal her 29. og 30. august (kom lidt uventet rent tidsmæssigt) og jeg har derfor ingen tid til at finde en løsning. Den skal være billig/gratis, da det er en prøveperiode indtil jeg finder ud af, hvor meget trafik og e-handel der er på et nyt produkt.

Nogle gode forslag. Siden er ikke færdigredigeret endnu, da jeg lige slås med 117 andre ting jeg skal nå, men I kan evt se http://www.sundnu.com/bliv-medlem.html. Alle forslag er velkomne.

Igen tak til alle som har bidraget her på tråden.

mvh Anja

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:37

Anders - Meebox:
Hvis du er seriøst, og vi opfattes seriøst af dine kunder ... Det vigtige (i mine øjne) er, at du har en "rigtig" indløseraftale med PBS, i stedet for en "hurtig-og-nem" løsning med e-wire eller paypal.

Jeg mener så, at man godt kan være seriøs selvom, man benytter en "hurtig-og-nem"-løsning, som Paypal eller ewire - man skal jo starte et sted.

Det handler et eller andet sted også om økonomi, og om at få gang i projektet uden at skulle øge udgifterne væsentligt, før der overhovedet er omsætning - jeg kan i hvert fald ikke lide tanken om, at starte et projekt med et underskud.

Senere, når der er kommet penge indenbords i virksomheden, så kan man jo altid opgradere til en anden løsning, hvis man vurderer at det er nødvendigt.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 14:47

Hej,

Vil bare lige nævne, at jeg bruger Chrome og har INGEN problemer med popup-vinduet!!

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 15:02

Hej Anders

Det er mit indtryk at kunderne er ligeglade, der er efterhånden mange steder som bruger paypal og mange har efterhånden brugt den løsning når de handler på ebay eller andre steder på nettet.

Syntes nu ikke at PBS er mere rigtig, tværtimod, for en rigtig løsning ville opfylde både kundens og leverandørens behov for nemhed og det er også vigtigt.

Det er ikke seriøst at en betalingsudbyder ikke gør det nemt for deres kunder at bruge den.

Virker lidt som om tiden er ved at løbe fra PBS

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Til de som kan opleve problemer med popup, så kan jeg da lige dele vores popup-vindue teknik, som virker ganske upåklageligt. :-)

Findes her, fordi Amino åbenbart ikke kan vise HTML og PHP koder; http://smsdet.dk/amino.php :-(
Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 18:09

Jamen det er jo perfekt, jeg har heller ikke oplevet problemer i de 5 år jeg brugte ewire, hverken med teknikken eller med betalingerne.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 18:11

Anja Nielsen:

Hej alle

Tak for alle de gode svar. Jeg tænker stadig over det. Det med Google Chrome er jo ikke så godt og vil udelukke en masse. Problemet er også tidsmæssig. Jeg har en sweetdeal her 29. og 30. august (kom lidt uventet rent tidsmæssigt) og jeg har derfor ingen tid til at finde en løsning. Den skal være billig/gratis, da det er en prøveperiode indtil jeg finder ud af, hvor meget trafik og e-handel der er på et nyt produkt.

Nogle gode forslag. Siden er ikke færdigredigeret endnu, da jeg lige slås med 117 andre ting jeg skal nå, men I kan evt se http://www.sundnu.com/bliv-medlem.html. Alle forslag er velkomne.

Igen tak til alle som har bidraget her på tråden.

mvh Anja

Det er præcis derfor jeg valgte PayPal, det virkede med det samme og så var der 117 andre ting som skulle klares i forbindelsen med opstarten af firmaet. Nu når tingene kører godt og kunderne er tilfredse, så kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle tegne en aftale med PBS, så hellere bruge tiden på supporten og nye vejledninger til brugerne.

Du skal dog huske at få ophævet grænsen på 20.000 kr. om året hos dem, det gør du nemt, de skal bare se et pas og så en elregning med din adresse på så de har en vis sikkerhed for at du er den du påstår du er (krav i forbindelse med forbyggelse af hvidvask af penge)

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)