wow, det er ikke godt, det er nok til jeg ville droppe ewire, så trækker jeg min anbefaling tilbage Google Chrome bliver brugt af ca. 40% af dem der kigger på min hjemmeside og tallet vokser. det er vigtigt at firmaet bag clearing af betalinger følger med i at få deres del opdateret så sådan noget ikke sker, det må bare ikke ske. |
SaleCity:Det er at popup betalingsvinduet ikke dukker op, hvis man bruger Google Chrome.
Har du et link til den/de shops, hvor du har testet ewire? - jeg vil gerne se, om det er et generelt problem med ewire i Chrome eller, om der blot er tale om et enkeltstående tilfælde.
-----
I øvrigt: nogle gange glemmer jeg helt at telefonen er opfundet (tak for påmindelsen, Jan ), og jeg har lige haft en længere samtale med ewire. Her fik jeg en fin gennemgang af de lidt mere tekniske detaljer ved ewire omkring opsætning og brug, og synes egentlig at selve betalingsprocessen lyder ganske fornuftig.
Dog er der ét klart minus ved ewire (ift. eks. Paypal), som er relevant for mig, og som måske kan være relevant for andre: det er p.t. ikke muligt at få ewires system til at håndtere genbetalinger eksempelvis ved abonnementer, periodeydelser o.lign., hvilket kan gøre denne proces mere besværlig i forbindelse med forlængelser, gentegninger osv.
Ham, jeg talte med kunne ikke sige noget konkret om, hvornår ewire kommer til at tilbyde denne mulighed (muligvis indenfor et års tid), så det skal man naturligvis også have med i overvejelserne, hvis man forventer at tilbyde blogindlæg, podcasts mv. på abonnementsbasis og vil benytte ewire til det.