Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ewire.dk - godt eller skidt?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas R.:

Har du overvejet www.epay.dk ?

Nem og overskuelig og har ikke haft problemer vedr. betalinger.

Er bare en gateway, og ikke indløsning af betalinger f.s.v.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:55

Zederkof A/S:

største ulempe for kunden, er vel at de også skal indtaste deres email adresse - ellers ligner det vel andre betalingsvinduer? Jo det åbner op i ewire miljø ...som kan ryste kunden lidt ...men jo udemærket system.

E-mail adresse skal altid anvendes ved e-handel eller?

Har lige snakket med Ewire i anden henseende og fik oplyst at betalingen foregår i popup ligesom dibs og andre, afhængigt af hvad man vælger, og der er Ewire logo og man kan også få indsat shoppens logo.

Der står Ewire på kontoudtoget, da kunderne automatisk via mail bliver oprettet, men er ikke tvunget til at bruge Ewire.

En positiv ting er at der tjekkes via SMS eller NemID hvis det er store beløb eller 1. gang ved køb over 1.000 dkk det begrænser misbruget med dk-kort/visa dk/kort en del. Samtidig forstod jeg de kører 3D secure på alle udenlandske kort, hvilket også, mig bekendt, begrænser svindelmulighederne en del.

Har også lige snakket med Nets som informere om at de fleste banker nu, Nordea undtaget, har droppet VISA Electron og går over til MasterCard debetcard og disse udsendes i hundredetusinedevis til kunderne disse dage.

Da antallet ad rene dankort er omkring 1 million og visadankort derfor ca. 3.000.000 kort, så kan man forledes til at antage at man ikke som shopejer fremover skal være alt for bekymret om hvorvidt man skal have rene dankort i shoppen eller ej.

Så der er efterhånden grundlag for at anvende andre muligheder end de gængse. Og da mange mange mange danskere handler i udlandet, så er det ikke uvant for dem at det er visa delen der anvendes i den type transaktioner, så er det ikke Moneybrokers der kan klare den del elle?

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:13

Jeg står også overfor det valg, hvor jeg skal vælge om jeg vil satse på NETS (PBS) eller Ewire. Indtil nu har jeg hele tiden været mest til at vælge NETS, men efter denne tråd har Ewire da lidt fanget min interesse.

Er der nogle af jer Aminoer, som kan henvise mig til en webshop, hvor der anvendes Ewire? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at prøve at afgive en ordre i dette system.

Med venlig hilsen,
Alexander

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:20

Alexander Langhede Andersen:

Jeg står også overfor det valg, hvor jeg skal vælge om jeg vil satse på NETS (PBS) eller Ewire. Indtil nu har jeg hele tiden været mest til at vælge NETS, men efter denne tråd har Ewire da lidt fanget min interesse.

Er der nogle af jer Aminoer, som kan henvise mig til en webshop, hvor der anvendes Ewire? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at prøve at afgive en ordre i dette system.

Med venlig hilsen,
Alexander

Jeg er ved at rode med PrestaShop og løsninger den vej.

Så kan skrive mere om det om en 10 dages tid.

Det fungerer fint med 1 page checkout med Epay/Nets så skal tjekke paypal, moneybrokers og Ewire. Og derefter kan jeg levere en prestashop der kan køre så snart man har oprettet varer, indlagt billeder og indtastet merchant informationer i betalingsdelen.

Er på vej med "færdige" webshopløsninger til f.eks. frisører osv hvor varerne er lagt ind og alle mærker på markedet repræsenteret, så åbner og lukker man selv for det kategorier man kan levere..

Køb ren argan olie her

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:28

På vores Coolskins.dk, hvor vi sælger skins til iPhone, laptops, Macbooks, iPod og iPads bruger vi Paypal og Moneybookers.

Paypal håndtere alle vores Visa-kort transactioner, mens Moneybookers (Moneybookers.com) håndtere alle vores Dankort betalinger, nemt og enkelt.

Pris for oprettelse: 0 kr.

Pris per måned: 0 kr.

Pris per transaction: 2,9% + 0,25€

Nemt og problemfrit.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:34

Peter Stensgaard:
alle vores Dankort betalinger,

Visa dankort vel.. men også ok.

Skulle lige betale et lot vundet på en auktion... og det er første gang jeg ser nogle på den måde tage afstand for gebyerer

Dankort(Visa/Dankort)
Gebyr på 1,45 DKK. pr. transaktion plus 0,10 % af købsbeløbet.
Gebyret er inkluderet og udgør: 2,01 DKK. (0,27 EUR.)
Totalt: 596,01 DKK. (80,00 EUR.)

Visa
Gebyr: 1,25 % for danske kort og 3,75 % for udlanske kort af købsbeløbet pr. transaktion, dog min. 1,95 DKK.
Gebyret er inkluderet og udgør: 7,43 DKK. (1,00 EUR.)
Totalt: 601,42 DKK. (80,73 EUR.)

Visa Electron
Gebyr: 1,25 % for danske kort og 3,75 % for udlanske kort af købsbeløbet pr. transaktion, dog min. 1,95 DKK.

Mastercard

JCB card
Gebyrerne på betalingskortene går udelukkende til udbyderen af disse.

Køb ren argan olie her

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:48

Jeg er bestemt åben overfor et evt. bedre (?) alternativ til Paypal, så hvis der er nogen, der kan henvise til en shop, som eks. benytter ewire, så må I hjertens gerne det - så vil jeg genoverveje ewire som en mulighed.

Min afstandstagen til ewire skyldes, at jeg undersøgte mulighederne for noget tid siden, og derigennem fik indtryk af, at ewire var besværligt for kunderne (via debatindlæg her på Amino og andre steder på nettet).

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:55

Jesper Nerløe:
Min afstandstagen til ewire skyldes, at jeg undersøgte mulighederne for noget tid siden, og derigennem fik indtryk af, at ewire var besværligt for kunderne (via debatindlæg her på Amino og andre steder på nettet).

Jeg har skam også haft samme indtryk (skal lige siges jeg ikke har noget forhold eller præferencer) men jeg vil lige give Ewire en chance i et Prresta miljø, så kan jeg teste det på Magento og andet på et andet tidspunkt.

Det man kan sige er, at Moneybookers og Ewire ligner hinanden meget og hvorfor så ikke se om man kan få tilrettet det hen til en brugbar løsning fremfor bare at gå til udlandet, som i øvrigt også er dyrere.

Jeg har blandede oplevelser med Moneybookers 1 god og 1 dårlig, men det har mere noget at gøre med de sites man skulle købe fra tror jeg og ikke så meget med Moneybookers som virksomhed at gøre, emn klart en dårlig oplevelse eller besværlig oplevelse efterlader nogle indtryk der enten er grundlag for vurdering for No Go eller som ses nærmere efter..

Om alt går vel laver jeg en ekstra installation i weekenden på Presta og tester det, og poster i næste uge så folk kan se hvordan det fungerer...

Køb ren argan olie her

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:01

Det lyder rigtig godt, Jan - det glæder jeg mig til at se.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:30

Lige en lille rettelse - eWire er blevet bedre end det var engang. Kan godt se at betalings processen er gjort betydeligt kortere end i gamle dage, og langt flere betalinger går igennem.

Jeg har testet eWire på forskellige måder - det fungerer som sådan udmærket - dog er jeg stødt på et enkelt problem. Det er at popup betalingsvinduet ikke dukker op, hvis man bruger Google Chrome.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)