Faldt over ewire.dk. Nogen herinde, der har erfaring med dem og deres handelsbetingelser. Jeg er helt med på oprettelsesgebyr og antal procent de kræver pr. transaktion, men kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring. Nogle tilfredse kunder heriblandt?
Hvordan foregår overførslen fra dem til mig? Hvor tit? Skal man have transaktioner for et vist beløb m.m?
Det koster en gange oprettelse, og så ellers gebyr pr. betaling. Jeg har længe oplevet problemer med at betalingen ikke går igennem, simpelthen fordi det er for svært for kunden, så jeg søger derfor nu en anden løsning.
Med hensyn til systemet, supporten, brugervenligheden og udbetalings hastigheden, så er det absolut ikke noget at sætte en finger på.
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Jeg har længe oplevet problemer med at betalingen ikke går igennem, simpelthen fordi det er for svært for kunden
Det er i hvert fald en rigtig skidt ting.
Jeg har selv tidligere overvejet ewire til et projekt, der ikke kræver den store forkromede PBS-/NETS-løsning - men droppede hurtigt tanken igen, og er nu skiftet til Paypal.
så må jeg gå imod de 2 andre, det er et utroligt godt godt system, god support og det med kunderne ikke kan finde ud af det forstår jeg slet ikke.
De skal indtaste kortnummer, udløbsdato og kontrol kode så det kan ikke være lettere. For mange år siden, skulle kunden oprette sig på Ewire, men det skal de ikke mere.
Så helt sikkert et godt system og endnu federe er, at man IKKE skal have indløsningsaftale med Nets/pbs ;-)
Det koster en gange oprettelse, og så ellers gebyr pr. betaling. Jeg har længe oplevet problemer med at betalingen ikke går igennem, simpelthen fordi det er for svært for kunden, så jeg søger derfor nu en anden løsning.
Kan du give lidt flere detaljer om hvad/hvor det går galt for kunden?
Overvejer selv ewire men dette lyder jo desværre ikke så godt
Skare..Jeg kan ikke se hvad der er svært ved det, for man betaler ligesom alle andre steder, kortnummer, dato og kontrol kode, så ja jeg kan ikke se hvordan det skulle gå galt for kunden, men glæder mig til at høre det ;-)
største ulempe for kunden, er vel at de også skal indtaste deres email adresse - ellers ligner det vel andre betalingsvinduer? Jo det åbner op i ewire miljø ...som kan ryste kunden lidt ...men jo udemærket system.
Skare..Jeg kan ikke se hvad der er svært ved det, for man betaler ligesom alle andre steder, kortnummer, dato og kontrol kode, så ja jeg kan ikke se hvordan det skulle gå galt for kunden, men glæder mig til at høre det ;-)
Præcis også det som undrede mig, så glæder mig da også til lidt flere detaljer :)