|
Der er masser af debattører jeg synes gør en rigtigt god indsats med at hjælpe andre herinde. Casper Schneidereit, Mikael Christiansen og KTJ-Media er jeg bestemt ikke uenig om. Jeg synes dog også en som Poul Madsen gør en enorm indsats med at gå i dybden mht feedback af andre folks web sites når de spørger. Jeg vælger dog at nominere: Han er ret konsekvent med dagligt og venligt at hjælpe folk med juridske spørgsmål i forhold til E-Handel. Derudover er han også manden, der yder professionel hjælp når der er spørgsmål vedrørende Microsoft .NET og Umbraco. Det sidste område er i mindretal i forhold til WordPress-brugere herinde. Det kan kun være den eneste grund til han ikke er nomineret endnu. Han er virkeligt guld for Amino. |
Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Amino's mest hjælpsomme debattør Her går min nominering til Peter - Revisor, jeg syntes altid at han komme med rigtige svar. Det er i hvert fald min opfattelse, og så er han utrolig aktiv. Bruger meget tid på at hjælpe folk, og så endda gratis. Det er i hvert fald klart en person som jeg også ville overveje personligt hvis/når jeg skal ud og have en Revisor. Amino's bedste Ekspertblogger Peter Skouhus fra 1902, jeg vil med hans meninger, og så er han rimlige konsistent men hans indlæg. Grunden til at jeg syntes han er god er nok fordi at han blogger meget om Filippinerne som ligger mig selv meget nært. Men samtidig komme han med masse af gode Outsourcing og IT iværksætter tips. Amino's bedste Iværksætterblogger Følger inden, så vil ikke kunne komme med en god norminering.Men jeg kan da se jeg lige skal kigge lidt mere derinde for der er da masser af god information. |
|
|
Jeg mener Peter - revisor eller Mikael christiansen. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der reelt tilfører mest værdi for brugerne på amino. Der er mange der skriver som debattør i forumet - men hvad med alle dem der læser trådene og beder om yderligere info, for derefter at skrive PB til vedkommende der bruger hjælp? Jeg bruger selv denne form, og jeg ved at flere andre jeg kender gør det. Alene da kvaliteten (Ja, undskyld hvis nogen føler sig trådt på) ikke altid er lige høj - og der tit kommer uretmæssig spam/kritik af ellers seriøse indlæg. Men helt klart peter - revisor og Mikael Christiansen. Dog kunne man nominere et par mere, men disse er mine foretrukne. Læser ikke nok på de ekspertblogs til at kunne udtale mig om det. |
Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk
Det kan jeg kun være helt enig i - efter selv at have modtaget brugbar feedback fra ham for ikke så længe siden. Der er mange Aminoer, der bør fremhæves. En, som jeg netop er kommet i tanker om er Troels Kjems, som også giver en grundig feedback på spørgsmål. Dernæst er der en lang række andre gode og hjælpsomme debattører (heriblandt dig, Gita, og for mange andre til at jeg kan nævne dem her og nu). |
Ja.... kig til venstre :D |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hehe ;o) |
Bliv gratis medlem