Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er flinkest på Amino? (Hvem vinder)

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:27

Martin Thorborg:
* Amino's mest hjælpsomme debattør

Den er svær, for der er mange. Men det er jo også derfor Amino er hvad det er :o)

Men hvis man skal vælge én, kommer vi ikke udenom stripper Mikael. Så det er min nominrering.

Mikael har altid overskud til at hjælpe andre, og på trods af at han til tider bliver misforstået, bevarer han roen, og fortsætter med at argumentere for sin sag, uden at han på noget tidspunkt bliver ubehagelig i tonen.

Mikael er bare en behagelig person herinde, og hans hjælpsomhed er til tider helt overvældende, Han fortjener helt sikkert at blive anerkendt.

Martin Thorborg:
* Amino's bedste Ekspertblogger

Her bliver det meget tæt løb mellem Rolf Høgh og Jannik Olander, der på hver deres måde har en super inspirerende historie at dele. Desværre er ingen af dem så aktive på bloggen. Men hvis valget kun må bestå af én, bliver det Rolf.

Rolf har været en stor inspiration for mig, længe før han blev aktiv på Amino. Man er ikke i tvivl om at han har erfaring, han ved hvad han taler om, og han formår at lade sin begejstring smitte af på modtagerne af hans budskaber.

Han kan om nogen se mulighederne i enhver situation, og er dygtig til at give den evne videre til os andre.

Martin Thorborg:

* Amino's bedste Iværksætterblogger

* Amino's bedste og mest fair moderator

Jeg læser ikke iværksætterbloggene, så her vil det ikke være fair at jeg kommer med et bud.

Jeg er sikker på at det meste af moderatorernes arbejde, ikke er noget vi lægger mærke til. Men jeg synes generelt at moderatorne gør et rigtigt godt arbejde, så jeg synes sgu at de alle har fortjent at blive hædret derinde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:33

Jeg vil indstille  

Soulaima Gourani

som bedste ekspertblogger.

Godt nok er hendes indlæg ikke altid meget konkrete, men de stråler af engagement og uselviskhed. Hun skriver blændende godt og inspirerende.

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den mest hjælpsomme debatør er altså en udfordring.
Der er mange, som bare giver og giver og giver igen og igen og igen.

Men Peter Revisor er godt nok en oplagt kandidat.

Se, feks. i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/134819.aspx formår både at give trådstarter helt konkret hjælp, at formidle generel viden om problemstillingen til alle, der bare læser med, og at kæmpe indædt for at holde tråden på sporet.

Peter er en helt - ham indstiller jeg.

Venlig hilsen Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:51

Der er jo rigtig mange man kan vælge.

* Amino's mest hjælpsomme debattør

Jimi Hove, Peter fra PP Consult og Fashion-Seller kunne nævnes, men jeg hopper med på Michael Christiansen vognen.

* Amino's bedste Ekspertblogger

Rolf Høegh og Tune Hein er bejlere ligesom Christina Klitsgaard og Jesper Norsbøll (men han har jo diskvalificeret sig selv), men alene på hans blog her til aften render Hans Stokholm Kjer med nomineringen herfra.

* Amino's bedste Iværksætterblogger

Det er ikke lige i den sektion jeg færdes mest, så der vil jeg afstå fra at nominere nogen.

* Amino's bedste og mest fair moderator

I sport er de bedste dommere dem man ikke ser, det gælder nok ikke helt for moderering på forum; Men jeg synes at John Nielsen altid virker fair og på den måde ser jeg ham ikke rigtig. Så John må leve med at være nomineret her.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:54

Debattør: Casper Schneidereit

Ekspertblogger: Morten Vadskær

Iværksætterblogger: Per Allerup

Moderator: John Nielsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01

Mikael (stripperkongen) fortjener helt klart den cykel som bedste debatør.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:26

Amino's mest hjælpsomme debattør - Casper Schneidereit

Begrundelse: Han er ofte på pletten, når andre har brug for hjælp, og så er han ikke bleg for at komme med en masse gode råd - især omkring affiliate marketing. Han er også altid hjælpsom, når man skriver til ham - fx over PB.

Amino's bedste Ekspertblogger - Thomas Rosenstand

Begrundelse: Hans blog indeholder både videoer og artikler. Det er godt med variation, og Rosenstand er altid klar i mælet og han er god til at simplificere tekniske emner som eksempelvis SEO.

Amino's bedste Iværksætterblogger - allerup

Begrundelse: Hans blog er godt sat op, og så indeholder den mange informationer på få spalter. Det betyder, at man hurtigt bliver klogere på diverse SEO-tricks.

Amino's bedste og mest fair moderator - John Nielsen

Begrundelse: Han er hurtig og effektiv. Han sørger hurtigt for, at dæmpe parterne, hvis der opstår mudderkastning i trådene, og han er også venlig over for nye Aminoer, hvis de er på afveje.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 01:00

Amino's bedste og mest fair moderator:

Helt klart John Nielsen han får debatter til at minde om hvordan folk taler sammen i det virkelige liv :-)

/Søren

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:18

Debattør: Michael "stripper" Christiansen

Moderator: John Nielsen

Best regards

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)