|
Casper Schneidereit - Fordi han altid er aktiv, og klar til at hjælpe andre Amino'er med deres problemer.. |
Martin Thorborg:* Amino's mest hjælpsomme debattør
Den er svær, for der er mange. Men det er jo også derfor Amino er hvad det er :o)
Men hvis man skal vælge én, kommer vi ikke udenom stripper Mikael. Så det er min nominrering.
Mikael har altid overskud til at hjælpe andre, og på trods af at han til tider bliver misforstået, bevarer han roen, og fortsætter med at argumentere for sin sag, uden at han på noget tidspunkt bliver ubehagelig i tonen.
Mikael er bare en behagelig person herinde, og hans hjælpsomhed er til tider helt overvældende, Han fortjener helt sikkert at blive anerkendt.
Martin Thorborg:* Amino's bedste Ekspertblogger
Her bliver det meget tæt løb mellem Rolf Høgh og Jannik Olander, der på hver deres måde har en super inspirerende historie at dele. Desværre er ingen af dem så aktive på bloggen. Men hvis valget kun må bestå af én, bliver det Rolf.
Rolf har været en stor inspiration for mig, længe før han blev aktiv på Amino. Man er ikke i tvivl om at han har erfaring, han ved hvad han taler om, og han formår at lade sin begejstring smitte af på modtagerne af hans budskaber.
Han kan om nogen se mulighederne i enhver situation, og er dygtig til at give den evne videre til os andre.
Martin Thorborg:* Amino's bedste Iværksætterblogger
* Amino's bedste og mest fair moderator
Jeg læser ikke iværksætterbloggene, så her vil det ikke være fair at jeg kommer med et bud.
Jeg er sikker på at det meste af moderatorernes arbejde, ikke er noget vi lægger mærke til. Men jeg synes generelt at moderatorne gør et rigtigt godt arbejde, så jeg synes sgu at de alle har fortjent at blive hædret derinde.
Bliv gratis medlem