På Amino Plus er vi ved at udvide med en spændende indkøbsklub, der kommer med priser på blandt andet kontorartikler som vist ikke er set tidligere. Nicolai |
Printerpapir, printerpatroner og ringbind.
mvh
Michael
På Amino Plus er vi ved at udvide med en spændende indkøbsklub, der kommer med priser på blandt andet kontorartikler som vist ikke er set tidligere. Nicolai |
Printerpapir, printerpatroner og ringbind. mvh |
Her nogle bud fra mit kontor:
Håber de kan bruges. Dbh. John PS: Og så naturligvis det helt uundværlige Amino krus! (Her er da alle tiders chance for at få professionelle til at stå for salget af Amino krus) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn
Papkasser tape printerpapir printer patroner ringbind Det tror jeg udgør 95 % af budgettet hos mig |
Tak for update. Vi arbejder videre med en produkt-oversigt. Kan godt se at vi skal have skaffet en leverandør som kan leverer toner og blæk. Her på kontoret udgør den en stor andel af vores af vores kontorbudget? Vi har lavet et spørgeskema som drejer sig om vores kommende B2B indkøbsklub. https://www.relationwise.com/survey.aspx?ID=5865ba5e4619e21c363c6178c417a317%20 Giv os nogen hint til hvor I i dag handler billig blæk og toner. Hvor I handler henne samt også meget gerne. Send mig en mail på nicolai@amino.dk med info om hvad I i dag betaler for forskellige kontorartikler. Hvis muligt en kopi af jeres seneste faktura for køb af kontorartikler. Så ved vi at det skal vi forsøge at gøre bedre. |
Hej Nicolai, Har sendt dig en mail med tilbud på Boblekuverter! |
Hej Christoffer. Kan du ikke give mig et ring på 26 81 81 28. Emballage og kuverter er super relevant for de mange webshop-ejere her på Amino.
|
Jeg har en masse sikringsudstyr, som kunne være relevant. Blandt andet vandsikre, brandsikre og indbrudsikre dokumentskabe / pengeskabe til opbevaring af bilag (noget mange fortrød de ikke havde efter skybruddet). Ellers røgalarmer, foto-gong, dørklokker, brandslukkere, alarmsystemer and you name it.. Vi har en række ting, som bare øger sikkerheden, og nogle af tingene er decideret musthave, fx. røgalarmer. Overraskende mange iværksættere har ikke røgalarmer på deres kontor :-) Hvis noget af det er interessant, er jeg da interesseret i at hjælpe på en måde. |
Dbh. Yngvi
KUGLEPENNE! Og gerne nogle, som ik bliver væk hele tiden ;D |