Jeg kan love dig for at du ville tjene flere penge i din virksomhed og få meget mere ud af Amino, hvis du satte et billede på af dig selv, udfyldte din profil m.m. Der er ikke mange mennesker der føler sig trygge ved folk de ikke ved hvem er. I underbevidstheden vil man altid tænke at de har noget at skjule og hvorfor tage den chance, når der er masser af andre man kan købe af? Så nej, det har ikke noget med jantelov at gøre, det er almindelig menneskelig psykologi og om du vil bruge den information til noget er helt op til dig, jeg fortæller dig såmænd blot for at hjælpe dig. Men gør hvad du finder bedst. De bedste hilsner
|
Godt tiltag. Snyd og humbuk hører ikke hjemme her!
Dog synes jeg at det virker lidt forkert at sige at plus medlemskab er den bedste måde at komme det til livs på. Man kunne sagtens lave en løsning hvor man betalte et mindre beløb, og f.eks. blev CPR-valideret. Det ville sikkert også afskrække de fleste fuskere, ligesom det kunne være en mulighed til alle andre brugere om at skabe en troværdig profil; noget som man nogle gange savner i debatten herinde.
Når det så er sagt, synes jeg at det er rimeligt nok at folk som bruger Amino direkte til markedsføring af deres produkter betaler for det. Om prisen på plusmedlemskab svarer til værdien af at kunne sælge herinde må folk jo selv vurdere, og synes man ikke der er value-for-money kan man jo bare sælge andetsteds.
Så
til forslaget men
til retorikken omkring at man primært vil kræve plus medlemsskab for at beskytte andre brugere.
Bliv gratis medlem