Var det ikke lige lovligt spam-agtigt det der, Mikael? :) Han skriver jo i sin post:
|
Det lyder godt! Glæder mig til en masse feedback!
Ja, tidspunktet er lidt vildt, beklager
Var det ikke lige lovligt spam-agtigt det der, Mikael? :) Han skriver jo i sin post:
|
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Det lyder godt! Glæder mig til en masse feedback! Ja, tidspunktet er lidt vildt, beklager |
Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?
Udarbejdet af landmænd, for landmænd!
Uhh spændende... |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
@Michael Beklager, der er 85% mænd derinde. Tror ikke de er klar på at se dig letpåklædt
|
Takker for feedback havde ikke læst det , men altid dejligt på en søndag aften der er en vågen amino.dk bruger
|
Så er der under en time til lanceringen!! |
Så gik vi i luften med en lille forsinkelse på godt fem minutter, hvor jeg nærmest var ved at gå i brædderne af spænding. Jeg håber Aminoerne er friske på, at give feedback i løbet af mandagen! Vi skrives ved senere i dag |
Hej! Tillykke med hjemmesiden Jeg synes den ser spændende ud - kan godt lide at den er opdelt i kategorier, det gør det hele mere overskueligt! Dejligt at landmænd har et community på nettet. Især når det gælder nu, hvor politikerne snakker meget om landmænd og deres muligheder/grænser.. Ja, du ved vel selv hva politikerne snakker om vedr. landmænd.. :-) |
@Simone Du rammer fuldstændig navlen på www.erfaland.dk. Det er nemlig super vigtigt med et sted, hvor landbruget kan dele erfaringer og udveksle meninger. Det er ikke ment som et site, hvor landmænd skal mødes for at brokke sig over politikkerne og deres bureaukratiske reglementer, men er i stedet et forum, hvor vi ser fremad og udvikler os med ligesindede. Tak fordi du gav dig tid til at kigge indenfor
|
Siden er super Jeg ville forbedre den interne links struktur på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker til den siden der omhandler Kontakt siden mangler adresse og et CVR nummer og telefon nummer ville give større troværdighed |