Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnet bogstaver og logo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal en tur til messe i Essens Tyskland. Da vi skal låne en bil kan vi ikke rigtig permanent klistre den til. Men vi vil stadig gerne vores navn når vi kører ned gennem det danske og det tyske landskab :)
Er det muligt at lave sådan nogle magnet bogstaver eller?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:53
Hej Jens,

Jeg kan godt hjælpe dig med et eller flere magnetskilt(e) til jeres bil. En rigtig smart løsning, når man, som du selv nævner, skal låne en bil - eller hvis man kører rundt i flere forskellige biler, som alle skal repræsentere jeres firma.

Send mig gerne en e-mail på nedenstående adresse, så finder vi en god løsning.

// Jesper Skov

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:55
Hej Jesper. Jeg har sendt dig en mail men uden reply?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:02
Har du sendt den på jesper[a]qtag.dk - har ikke fået noget på den, fra dig?

// Jesper Skov

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:46
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:03
  Hej Jens,

Hvis det kun er én bil - altså den samme - som I skal køre rundt i hele tiden, så vil jeg foreslå at få lavet logoet i imidlertidig folie.

Det trick har vi brugt i MediaMouse mange gange i forbindelse med bl.a. messer, hvor udstillerne har lejet nogle biler og vi efterfølgende har dekoreret dem. Når udstillingen var færdig, så var folierne nemme at hive af igen inden bilerne returneres igen. Den eneste ulempe ved de imidlertidige folier - i forhold til permanente - er at de er lidt tykkere og så bør man ikke kører bilen igennem en bilvask. Men de kan godt holde til regnvejr uden at falde af. Det børsterne i bilvasken, som de ikke holder så godt til. Holdbarheden ligger på op til 6 måneder udendørs, så de holder ret godt ser i forhold til at de imidlertidigt.

Det som jeg syntes er det fede ved at benytte imidlertidig folie til biler og lignende er, at man umidlbart ikke kan se at det er imidlertidigt eller permanent.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:15
Jesper-> Er det PenStick-folie du snakker om (altså statisk klæbende)? Eller er det med "midlertidig" klæber?

Min erfaring er, at folier med midlertidig klæber ikke er helt så nem at få af igen uden mindst brug af en varmepistol. Det er naturligvis også brugbart for mange.

Til gengæld er PenStick svær at "montere" på alt andet end en næsten plan overflade.

/me just asking :-P

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:30
  Peter,

Nej det er ikke penstick-folie - det ville jeg aldrig turde anbefale nogen at bruge på en bil...

Det lyder som om du taler om semi-permanent folie - det kan være ret grimt at skulle have af hvis man er uheldig...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:38
Principielt taler jeg om midlertidig klæber, som de skriver på Orafols hjemmeside om Oracal 631: Adhesive: polyacrylate, removable..

Det er så ikke helt nemt at fjerne.. Hvilken type folie bruger du?

(PS: Til andre -> Undskyld fagdebatten)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:40
Hvad koster sådan noget skidt... jeg overvejer nemlig at sælge reklame på en fanklubs bil som kommer til næsten alle sportshaller i DK
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)