Er det muligt at lave sådan nogle magnet bogstaver eller? |
Magnet bogstaver og logo
Jeg kan godt hjælpe dig med et eller flere magnetskilt(e) til jeres bil. En rigtig smart løsning, når man, som du selv nævner, skal låne en bil - eller hvis man kører rundt i flere forskellige biler, som alle skal repræsentere jeres firma. Send mig gerne en e-mail på nedenstående adresse, så finder vi en god løsning. |
// Jesper Skov
|
Hej Jens, Hvis det kun er én bil - altså den samme - som I skal køre rundt i hele tiden, så vil jeg foreslå at få lavet logoet i imidlertidig folie. Det trick har vi brugt i MediaMouse mange gange i forbindelse med bl.a. messer, hvor udstillerne har lejet nogle biler og vi efterfølgende har dekoreret dem. Når udstillingen var færdig, så var folierne nemme at hive af igen inden bilerne returneres igen. Den eneste ulempe ved de imidlertidige folier - i forhold til permanente - er at de er lidt tykkere og så bør man ikke kører bilen igennem en bilvask. Men de kan godt holde til regnvejr uden at falde af. Det børsterne i bilvasken, som de ikke holder så godt til. Holdbarheden ligger på op til 6 måneder udendørs, så de holder ret godt ser i forhold til at de imidlertidigt. Det som jeg syntes er det fede ved at benytte imidlertidig folie til biler og lignende er, at man umidlbart ikke kan se at det er imidlertidigt eller permanent. |
Min erfaring er, at folier med midlertidig klæber ikke er helt så nem at få af igen uden mindst brug af en varmepistol. Det er naturligvis også brugbart for mange. Til gengæld er PenStick svær at "montere" på alt andet end en næsten plan overflade. /me just asking :-P Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Nej det er ikke penstick-folie - det ville jeg aldrig turde anbefale nogen at bruge på en bil... ![]() Det lyder som om du taler om semi-permanent folie - det kan være ret grimt at skulle have af hvis man er uheldig... |
Det er så ikke helt nemt at fjerne.. Hvilken type folie bruger du? (PS: Til andre -> Undskyld fagdebatten) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!