Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken en mobil skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har længe gået og kigget på en ny mobiltelefon, da den gamle røg sig en tur i vandet.

Jeg har kogt det ned til 2 mobiler, men derfra er jeg lost om hvilken en af de 2 jeg skal vælge.

Derfor tænkte jeg at der måske var nogle af jer der havde en af disse to mobiltelefoner, og kunne fortælle mig nogle plusser og minusser omkring dem i det daglige brug (mobilselskaberne fortæller jo kun om plusserne).

Den ene er Samsung Galaxy S II og den anden er HTC sensation, og NEJ.. Vil ikke have en Iphone, selvom der nok snart kommer en 4S eller en 5'er :)

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

iphone 4 Stick out tongue

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin kistrup:

iphone 4 Stick out tongue

Ja, jeg vidste jo den ville komme, men troede ikke den ville komme så tidligt i tråden, når jeg har skrevet med store bogstaver at det ikke skulle være en Iphone, så jeg vælger at betragte dit svar som værende for sjov. :)
Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en stolt ejer af en Samsung Galaxy S II..

Ja hvad kan jeg sige, mobil er jo lække nok i sig selv.

Der er utrolig mange indstillings former man kan foretage sig, du bestemmer næsten selv hvordan indholdet kommer til at se ud, jeg kan desværre ikke sammenligne med iphone da jeg aldrig har haft en selv..

Det eneste minus jeg vil sige er at batteri levetiden er ikke særlig god. Dette kommer selvfølgelig an på hvad der kører i baggrunden, hvilke app du har downloaded og om du har nettet på konstant. Min holder sig i gennemsnit 1-2 dage på en fuld opladning. Der findes nogle få apps som kan forlænge levetiden på en opladning meeeen. Det er sådan set det eneste minus for mig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ser på anmeldelser, så vil det oplagte valg jo være at tage en Galaxy S II

Hvis du gerne vil sammenligne så fandt jeg en god artikel på GSMarena.com (Sensation / Galaxy S II / Optimus 2X):

http://www.gsmarena.com/htc_sensation_vs_galaxy_sii_vs_optimus_2x-review-608.php

Så får man et overblik over de tre Dual-core kombattanter!

Mvh.

Jens Nannerup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har denne her mobil telefon billige pris  http://www.htc.com/dk/product/wildfires/overview.html 

Super godt kamera og video kamera.

kan ikke blive væk både google maps og gps i du ser hvor du er med gader og det hele

kan tjekke mail og gå på google mv.

jeg synes der altid er god mobil forbindelse 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin kistrup:

iphone 4 Stick out tongue

Jeg vil nu altså give Martin ret... iPhone er bare det mere gennemført end jeg hidtil har set nogle HTC...

HTC fungere lidt som en jailbraket iPhone.. Jeg har ikke seriøst kigget på HTC de sidste 3-4 mdr.. Men har leget en del med mine brødres HTC'er, og kan sige det meget kort... De har begge skiftet til iPhone4 - efter de så min...

Selv min oldnordiske far, har skfitet den troværdige Nokia ud med iPhone4.. Fordi den bare virker.. Knald hurtigt internet i Safari, og en mail klient der bare kan håndtere selv mine flere hundrede daglige mails. For ikke at tale om den super nemme internet deling som trådløst netværk, til sine laptops..

Just my two words :)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Jeg vil nu altså give Martin ret... iPhone er bare det mere gennemført end jeg hidtil har set nogle HTC...

En iphone bliver det ikke, men bare lig for at sammenligne, hvordan er en Iphone så mht. batterilevetid, og mht. integration af googles produkter og services?

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke bryder mig om Apple, Tror det er en principsag der har gæret i en del år nu :b - men jeg starter uddannelse som multimedie designer snart, hvor mange er mac brugere, så nu må vi se om jeg bliver overtalt i løbet af de næste par år, hehe :)

Tak for alt jeres hjælp indtil videre! Tager gerne imod meget mere (:

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu er det svært at fortælle hvad det er du skal vælge eftersom du ikke giver nogen forklaring herpå.

Personligt holder jeg mest af HTC, da jeg ved at de holder suverænt godt når de er oppe i den pris som du kigger på. Jeg vil give flere ret at Iphone er en mega fed og dejlig telefon.. men jeg vil bare ikke benytte deres system og betale til deres selskab for bare at blive mere "låst".

Arbejder du med android har du fuld kontrol og jeg vil vove at påstå at der kommer mange flere brugbare apps i den kommende tid :)

Jeg synes du skal ind i en TDC-butik og prøve dem begge for at se hvordan de ligger i dine hænder og hvilken du synes bedst om :) Det er ikke altid at man skal gå efter tallene som de kan præstere.. desuden synes jeg personligt at de test der bliver foretaget af alting er subjektive.. gør din egne erfaringer.. prøve at se om du ikke kan låne en af dem

Mit valg? Sensation :)

Mvh,
Benjamin Bjerring

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have benjamin! :)

Benjamin / Unik-data:

Jeg vil give flere ret at Iphone er en mega fed og dejlig telefon.. men jeg vil bare ikke benytte deres system og betale til deres selskab for bare at blive mere "låst".

Arbejder du med android har du fuld kontrol

^^Det vil jeg give dig ret i.

Tror jeg må ned i TDC og have dem i hånden ;)

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)