Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg regner med, at jeg aftaler med investor, hvad der er rimeligt for os begge.

Ja, tøjbranchen er hård og folk er krævende, men jeg kan li at gøre folk tilfredse. Det er mit drive.

Nej, jeg har ikke erfaring med webhandel - ellers skrev jeg jo ikke herinde? ;-)

Men ja, som du siger, så er det en god ide at starte med extensions og så må vi se om vi kan finde en fornuftig løsning med en investor. Det må tiden vise :-) Jeg ved bare, at jeg har en masse at tilbyde den kommende investor.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du ville spare en masse energi, hvis du holdt op med at fokusere så meget på investoridéen og i stedet brugte dine kræfter på at bygge din virksomhed op selv.

Men det er der jo efterhånden mange, der har skrevet uden at det tilsyneladende rykket ret meget ved din holdning til sagen.

Så hvis du VIL have en investor - så skal du nok i gang med at lave et oplæg, der tegner mulighederne mere præcist op. Hvad du forpligter dig til, hvad investoren forpligter sig til, hvori risikoen ligger mv

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 09:26

Majbritt Jacobsen:
Men det er der jo efterhånden mange, der har skrevet uden at det tilsyneladende rykket ret meget ved din holdning til sagen.

Så vidt JEG kan se, har jeg utrolig meget opbakning fra folk og jeg er faktisk blevet kontaktet af flere investorer som har set opslaget, så jeg synes det fungerer fint.

Jeg kan jo heller ikke bare skrive hvad jeg forlanger og hva investor ka forlange - det er en dialog man tager mellem investor og jeg.

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:

Ja, tøjbranchen er hård og folk er krævende, men jeg kan li at gøre folk tilfredse. Det er mit drive.

Det er også en super egenskab, men den er bare knap så økonomisk... Faktisk det stik modsatte, hvilket du hurtigt finder ud af ;D

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 16:58

Det kommer an på, om man hr sat sig nogle krav fra starten eller har tendens til at "bøje af".

Hvis du har kvalitetsvarer, billige priser og hurtig service, har kunderne intet at klage over. og hvis de klager, er det bare ærgerligt, de kan jo bare returnere varen i stedet for at brokke sig.. Men hvorfor skulle de returnere varerne hvis man er en ærlig sælger? Og hvis tøjet ikke passer, så er det jo okay :-) Så håber jeg bare de finder en anden vare som passer dem.

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:43

Simone:

Det kommer an på, om man hr sat sig nogle krav fra starten eller har tendens til at "bøje af".

Hvis du har kvalitetsvarer, billige priser og hurtig service, har kunderne intet at klage over. og hvis de klager, er det bare ærgerligt, de kan jo bare returnere varen i stedet for at brokke sig.. Men hvorfor skulle de returnere varerne hvis man er en ærlig sælger? Og hvis tøjet ikke passer, så er det jo okay :-) Så håber jeg bare de finder en anden vare som passer dem.

Med henblik på returvare mht størelser, så er det jo dig der betaler fragten hver gang, det kan hurtigt koste knaster. Læste noget med at i gennemsnit 60% af alle bestillinger kommer retur, pga. Forkerte størelser størrelser. Har ingen ide om dette passer, er ikke selv inde i E-handel. Går vel også udfra det kommer an på hvordan det står skrevet på det pågældene site. 

Det var i sammenhæng med et firma der har smidt mange millioner i udvikling af et virtuelt prøverum, som E-butiks ejere en dag, kan komme til at bruge. 

Men det er i hvert fald en stor omkostning, mange e-buttiker døjer med. 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:43

2x post. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Simone:

Vi er delvist enige. Men nu koster den der returretsfætter altså 50-75 kr pr gang for en dansk webshop...

Og hva har ærlighed med størrelserne i tøj at gøre?

Hvis kunden så vil have varen byttet til en anden vare, vil du så fremsende den nye vare portofrit? I såfald, så koster sådan en ombytning dig 100-150 kr + tid + opdatering af lagerstyring mm...
Der skal altså ikke mange ombytninger til, før det bliver en ret trist forretning, hvis du også vil være dne billigste med det største udvalg og den bedste service...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46

S.H:

Læste noget med at i gennemsnit 60% af alle bestillinger kommer retur, pga. Forkerte størelser størrelser. Har ingen ide om dette passer, er ikke selv inde i E-handel. Går vel også udfra det kommer an på hvordan det står skrevet på det pågældene site. 

Tallet ligger nærmere mellem 10-20% alt afhængig af webshop og mærker, som der forhandles...

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 06:11

Hej Simone.

Jeg er virkelig rundtosset nu?

Hvad er det præcis du vil? Tøj eller hår? Jeg ville vælge at fokusere på en ting af gangen.

Jeg har tjekket din hjemmeside og den er super fin, men hvad med at udvide dine hår produkter til Hot fusion, transer osv? I stedet for at have 2 kjoler på din side og masser klips i forskellige farver.

Lav evt. på din hjemmeside kategoriger i stedet for kun en med produkter.

Jeg kan godt forstå du gerne vil ud og skabe relationer på gaden, men jeg ville nu alligevel ofre lidt penge på google.

Samtid vil jeg sige som tidl. salgskonsulent. De tager dit visit kort, kigger på det, siger tak og smider det i nærmeste skraldespand.

I stedet for at bruge din tid på gaden, ville jeg deltage i en masse modemesser som henvender sig til PRÆCIS den målgruppe du søger og ønsker.

Jeg ville personligt aldrig købe hår fra en gade shop, det for mig virker for billigt.

Jeg er selv diplom udd. i extensions, skal til at igang som frisør mens jeg er ved at finde ud af at åbne min egen shop med extensions. Så kender selv market ret godt.

Bare et råd, jeg har interesse i alle skal være her og ønsker ikke nogen går nedenom og hjem :)

Min tanke er at du skyder dig selv i foden hvad jeg har læst mig til. :/

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)