Jeg går med en drøm om at åbne min egen negle klinik. Det behøver ikke være noget stort og og pranglet til at starte med. Men jeg vil selvfølgelig gerne udvide på et senere tidspunkt. Dertil har jeg selvfølgelig nogle bekymringer og spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med. 1) Hva ville være det bedste at gøre, at starte alene eller finde en at starte klinikken med, så man ligesom er to om arbejdet? 2) Hvor meget skal jeg bruge pr. måned for at kunne få det hele til at køre rundt, med leje af klinik, køb af materialer, samt overskud til mig selv, for at jeg kan "Overleve" 3) Har i nogle ide om hvor jeg kan finde små butikker/klinik lokaler til en rimlig pris i Københavns området, behøver nødvendigvis ikke at være i indre København 3) Ville det være smartest i starten at beholde mit nuværende job, så jeg er sikret en fast løn pr. måned også holde butikken åben nogle dage om ugen? Ser frem til en masse gode svar fra jer allesammen som har en del mere viden end jeg selv |
Hej
Jeg har selv en lille udvidet negleklinik på hobbyplan. Du bevæger dig ud i et marked, med stor konkurrence og mange varianter af "kvalitet". Alt afgørende er, at du er hammer dygtig og at du leverer varen hver eneste gang, for kunder til sådanne forretninger shopper.
Jeg kender ikke mange, der kan leve af det på den "fede" måde. Og det er knald hårdt arbejde. Du skal køre mindst 10 kunder igennem om dagen, for at det skal være rentabelt, når du har betalt faste udgifter, produkter, moms og skat.
Men kan du skabe dig et navn og tiltrække nogle kendisser på grund af dit faglige niveau, kan du over tid sagtens skabe dig en rentabel forretning. Særligt hvis du kan få solgt nogle produkter. Det er her fr let tjente penge ligger.
På icgroup.dk's hjemmeside er der en jobsite, hvor der indimellem annonceres efter selvstændige negleteknikere. Prøv der først.
Held og lykke :-)
Linda Lindholm