Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 18 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Sjovt som folk der er blevet hevet ind i MLM møllen har brug for at forsvare sig selv og firmaet så ufattelig meget, og ikke bare lade den ligge og komme videre.

ALDRIG, for så kommer man jo aldrig misforståelserne til livs.

KennM:
Skriv du bare side op og side ned om, hvor fantastisk Dubli er -

Meget gerne.

KennM:
men husk at læse op på, hvordan man får en gældssanering.

ikke nødvendigt, alt er købt og betalt.

KennM:
Hvis man ikke simpelt kan forklare andre på et forum, hvordan tingene fungerer og hænger sammen,

har jeg da gjort flere gange i flere tråde..

KennM:
så er der noget uldent ved det og det samme er der med Dubli.

argumentér venligst hvad der er uldent. jeg kunne også påstå at blomster stinker..

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

og hvis jeg kom med modargumenter så tror du dem ikke, og hvorfor ikke, fordi du sikkert også er én af mange seere, der kun har set programmet, og ikke selv lavet lidt research.

gå ind og kig..koster ikke noget..

 

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Du har klart ret i at jeg ikke umiddelbart, vil tro på noget bare fordi du skriver det. Men internettet består heldigvis af et væld af troværdige kilder, som du kan linke til, og så vil jeg være tilbøjelig til at give dig ret.

Men jeg må indrømme, at det ene øjeblik at stå og udråbe sig som Bill Gates' overmand og derefter at sige at man mener at Dublii er verdens bedste virksomhed ud fra en personlig vurdering om at NM er den bedste forretningsmulighed.
Det er så langt ude, at der nok er lang vej op af det hul :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også set udsendelsen og som jeg ser der kan man dele den op i to.

Den ene del hvor folk har tabt penge. Hvis man køber aktier i firmaet er det vel en risiko som i alt andet aktie handel og det må være helt personen egen risiko. Hvis en person bruger penge på at byd på en aktion så skal man ind og se på om der er en reel mulighed for at få varen med hjem hvilket jeg ikke kan bedømme. Men hvis man bruger mange mange tusind kroner uden at det lykkes så er der nok lidt om snakken. Men kom med nogle tal på hvad det koster at byde og om du selv har fået en vare til en ok pris. Det men at man så køber anparter til at byde for hænger så sammen med forgående om det er en god forretning eller ej. Men den der putter 80000 kr. i en aktion mener jeg også tyder på en vis mangel på sund fornuft. 

Den anden del hvor Michael Hansen praler med store tal og samtid har underskud på over 5 mio de sidste to år og samtid ikke ligger på top 300 . Ja den del er vist en klokkeklart løgn. Jeg mener iøvrigt firmaet er fra (hvis) 2006 og burde være kommet over opstart fasen .

Jeg er stor tilhænger af mlm men det skal foregå på en anstændig måde. Lige netop tillid er en stor faktor.   

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Dér trak jeg lige på smilebåndet..hehe.

Jeg tror det hurtigste og nemmeste ville være, at be dig om at gå ind på vores "kundeside" og snuse rundt. jeg hjælper gerne.

skulle vores lille Dubot dukke op, kan du lukke ved at klikke på krydset øverst til højre.

kig på shopping mall, der kan du se forskellige butikker og deres procenter som man (som reg. kunde) får tilbage.

kig også på underholdningen. 

andet kan jeg p.t. ikke komme med fordi Dubli ER ny.

Den med Bill Gates var en morsomitet fra Villads V. H. en joke, en vits...ikke andet.

kom glad igen.

venlig hilsen Christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld_J,

jeg svarer dig meget gerne, men hav lidt tålmodighed, jeg skal ud af døren og når jeg kommer hjem, i aften tager jeg fat i dig..heheSkype-CoolSmile

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil anbefale alle der er blevet snydt af Dubli, at tage kontakt til alle de forskellige webshops i markedsdelen på Dubli, og f.eks. skrive følgende:

"Jeg ved ikke om I er klar over, at Jeres logo og link er tilgængeligt på markedsdelen af Dubli.dk og at Jeres brand derfor kædes sammen med Dubli, der i den seneste udgave af DR Kontant blev anklaget for at tage røven på folk, mens forbrugerrådets Tina Dhanda direkte råder folk til at holde sig langt væk fra selskabet."

Jeg tror ikke der er mange webshops, som vil sættes i bås med Dubli, men de færreste er nok klar over at de er repræsenteret, da det hele kører via affiliatenetværk og fungerer ligesom Pointshop m.fl.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Nu ved jeg ikke om du har set Kontant udsendelsen. men der er da en række alvorlige anklager som man burde kunne svare på hvis man stadig skulle være begejstret for konceptet.

Nuvel, jeg gik alligevel ind på dublii.com her var den første side jeg blev mødt af:

Så klikkede jeg videre og fik:

Ikke just imponerende for verdens største internet Shopping Mall.

Jeg har tidligere surfet Dublii med bedre held, og må sige at jeg ikke just var imponeret. Nu skal det siges, at jeg har arbejdet med e-handel i relativt lang tid, og må sige at Dublii på ingen måde ligner et e-handels vidunder.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg vil anbefale alle der er blevet snydt af Dubli, at tage kontakt til alle de forskellige webshops i markedsdelen på Dubli, og f.eks. skrive følgende:

"Jeg ved ikke om I er klar over, at Jeres logo og link er tilgængeligt på markedsdelen af Dubli.dk og at Jeres brand derfor kædes sammen med Dubli, der i den seneste udgave af DR Kontant blev anklaget for at tage røven på folk, mens forbrugerrådets Tina Dhanda direkte råder folk til at holde sig langt væk fra selskabet."

Jeg tror ikke der er mange webshops, som vil sættes i bås med Dubli, men de færreste er nok klar over at de er repræsenteret, da det hele kører via affiliatenetværk og fungerer ligesom Pointshop m.fl.

Syntes måske det ville være passende at smide svaret herinde...Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at flere af dem kender til det og har undersøgt DubLi lidt grundigere end Tina Dhanda. Begge dele er gætterier..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Umiddelbart, ville jeg tror at en kæde som Kop&Kande, ville trække sig alene fordi Dublii har været i Kontant. Ville tro at deres Brand var så værdifuldt for dem, så de ikke har råd til at være et fortagende der er tvivlsomt nok til at kunne give stof til en hel Kontant udsendelse.

Men det bliver spændende at se, det må ihvertfald give anledning til et eller flere møder hos Kop&Kande, at deres navn er blevet nævnt i Kontant.

Side 18 ud af 33 (329 indlæg)