Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til markedsføring

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en kommentar til det med Kina og ophavret. De har vist lige besluttet at nu skal det være slut, så de vil til at slå ned på alt hvad der hedder åbenlys handel med ulovlige kopivarer, så der er måske håb om at dem som rent faktisk laver tingene også får penge for dem.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:45

Hej hej

Spændende læsning! Glæder mig til at høre hvordan det ender..

I kunne fx skrive www.ondart.dk på alle jeres trøjer, men meget lille skrift, ligesom coolshirt.dk, i hvertfald på deres studiebluser.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:15

Hej alle

Sagen er afsluttet...uden konsekvenser.....

Vi har skriftligt lovet ikke at sælge flere hvilket de stillede sig tilfreds med...

Der er jo kommet rigtigt mange gode foreslag som vi brugt af....nogle med mere succes end andre..

Men besøgstallet er steget kraftigt...salget dog ikke ligeså hurtigt men stadig tilfredsstillende...vi er dog langt fra færdige med tiltag og har nu også fået tilknyttet en idemand som fodrer os med nye logoer/ideer en gang om ugen.

Så tak for hjælpen....ideer er selvfølgelig stadig velkommne..
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 08:54

Det var godt det ikke fik økonomiske konsekvenser.. :-)

.... man lære vel altid af sine fejl, nu er alle vi Amino brugere blev det klogere..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 09:41

Hi!

Men kan også lave mange sjove tryk på t-shirts f.eks. har et BMX-team taget deres vaskeanvisning af og istedet påtrykt: "How to wash? Ask your mom!"

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 09:46

Hey...

Hvis nogen sidder inde med nogle super sjove design er vi da åbent over for noget samarbejde. Enten i form af at vi køber design eller royality.

Vi skal bare have design i vektor grafik (Adobe Illustrator eller lign.)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:50

hej laysen

med hensyn til design af tryk, har jeg en god kammerat som tegner meget, vildt meget, + han er under uddannelse som medie grafiker. jeg kan prøve og høre ham efter om der evt. var en chance for han han havde en fed idé eller et fedt design..

Mvh Mathias N

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:31

Hej

Jeg har fulgt debatten og syntes lige jeg ville komme med et par ideer. Jeg arbejder som frivilllig medlem i vores lokale fodboldklub og vi søger mange gange nogen til at lave t-shirts eller sweatshirs med vores sponsors logoer. Måske var det en målgruppe som er værd at undersøge. Stort set alle byer har en eller anden form for stævne hvor der bliver uddelt t-shirts til alle deltagerne. Sidste år deltog ca. 15.000 børn og unge i noget der hedder Vildbjerg Cup, som iøvrigt afholdes hvert år. Jeg kan fortælle at her i Esbjerg er vi igang med at arrangerer en lokal Cup, som løber af stablen i påskeferien. Til August bliver verdens største fodbold stævne afholdt i Oslo, hvor der også bliver uddelt en t-shirt til alle deltagere. Jeg ved at alle vores drenge især dem i alderen fra 10-14 år går meget op i det med de t-shirts, fordi det er bevis på at de har deltaget i noget stort

Jeg håber det gav lidt inspiration til at søge nye målgrupper.

MVH RBLO
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 09:48

Hej Freelancer

Tak for dit input..

Du skriver om fodboldklubber hvilket også er en god ide...men...stort set alle klubber har aftaler med den lokale sportsbutik om levering af tøj + tryk. Dvs. alle klubber forpligter sig mere eller mindre til at købe alt tøj og tryk hos dem.

Vores hovedformål er tryk til erhverslivet (www.imageprint.dk) og bla. trykker vi alt for en sportsbutik i København. Ideen er som god nok men meget svær at komme ind på direkte.

www.ondart.dk er pt. en bibeskæftigelse hvor vi gør gavn af de lave omkostninger vi har ved at fremstille tryk. Vi har faktisk fået godt gang i den efter at have taget kontakt til en del websites som henvender sig til de unge.

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:55
Side 8 ud af 9 (85 indlæg)