|
Det var som sådan heller ikke så meget myntet på dig.
men jeg ville nu foretrække at man holdt disse kommentarer som er private. til vores private beskeder. i stedet for offentligt at rette på os.
PS. jeg har ikke modtaget nogen privat besked
|
Det var som sådan heller ikke så meget myntet på dig. men jeg ville nu foretrække at man holdt disse kommentarer som er private. til vores private beskeder. i stedet for offentligt at rette på os. PS. jeg har ikke modtaget nogen privat besked |
--> Henrik & Martin: Husk at gå efter bolden og ikke efter manden! Dvs. hold jer til emnet og lav være med at lave tråden om til noget flueknepperi omkring stavning... |
|
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
|
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
Folk der ikke kan stave, er mere end velkommen på Amino. Mange folk er ordblinde og det skal ikke ligge dem til last. Jeg syntes i stedet vi skal pege fingre af mongoler, lamme, pyskisk syge m.m. Så kan de lære det! ;-) Dbh Martin |
Efter at have prøvet den ''fungerende'' webshop af i et par dage står det klart, at det - ærlig talt - er et skrammel produkt de leverer og vi har derfor dd. meddelt, at vi - efter at shoppen har været kørende i 4 dage - ønsker at ophæve aftalen & derfor ønsker pengene retur. Er du en privat forbruger siden du ønsker at hæve aftalen og få pengene tilbage? Du lyder nemlig som om at det er din ret og så er det jeg bliver lidt overrasket. Uden at kende sagen, så formoder jeg at du er virksomhed og så må du jo være en smule mere om dig inden du sætter din underskrift. Jeg har intet med way2web at gøre, men fair skal være fair. |
Hej alsc. jeg vil lige tilføje til dit så korrekte svar. at selv om man er privatperson. så kan man ikke kræve de 14 dages returret. da produktet er specielt lavet til kunden og ikke umidelbart kan sælges til andre. da der er indkøbt domænenavn osv. men vi har faktisk ændret vores procedurer på dette område på opfordring her fra amino. så nu har kunden 14dage hvor kunden kan vente med at betale. og så prøve produktet. og hvis det ikke falder i kundens smag. så kan kunden opsige med det samme inden for de 14dage. |
Ja for hulen.. frihed til sprogspassere!!! (Jeg må godt sige det uden at være politisk ukorrekt, jeg er nemlig en af dem :) ) Tilbage til emnet: Jeg kender ikke til way2web men ud fra det jeg ser syntes jeg det lyder lidt som om i har en PR politik og en intern politik. Hvis så mange er utilfreds med jer må der jo være et problem et sted. Jeg ved godt at altid er nogle der skal brokke sig, men hvis der kommer for mange er der normalt lidt sandhed i det. Det kan selvfølgelig også være at alle Aminoer er nogle værre brokkehoveder ![]() ![]() |