Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager med Way2Web?

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg har prøvet at forklare dig i et svar på din private mail til mig, så var mit indlæg om stavningen af "professionelle" en hjælp til dig - og ikke en personlig kritik! Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvordan du, jeg eller andre staver her på Amino, men jeg ville blot fortælle dig, at når du i din signatur - og dermed reklame for dig selv - samt på din hjemmeside vil fortælle potentielle kunder, at du og dine produkter er professionelle, så er det dårlig reklame, når du ikke har stavet lige netop ordet professionelle rigtigt - med mindre du så gør det gennemgående, med et blink i øjet og for at skabe opmærksomhed. Og så har jeg sådan set ikke mere at sige, da jeg også har forklaret dig, at jeg ikke har noget udestående med hverken dig eller dit firma. Knæk & bræk.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:21
Det var som sådan heller ikke så meget myntet på dig.

men jeg ville nu foretrække at man holdt disse kommentarer som er private. til vores private beskeder. i stedet for offentligt at rette på os.

PS. jeg har ikke modtaget nogen privat besked

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:24
--> Henrik & Martin:

Husk at gå efter bolden og ikke efter manden!

Dvs. hold jer til emnet og lav være med at lave tråden om til noget flueknepperi omkring stavning...

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:37
Dato: 17-07-2007 10:03:56 Forfatter: way2web
Hej. jeg troede helt ærligt ikke at det var påkrævet at man staver og sætter komma/punktum de korrekte steder for at have lov til at skrive her på amino. eller være professionel. jeg er jo ikke professionel i dansk. men til at lave hjemmesider.

jeg sidder altså ikke og læser mine tekster igennem flere gange for at finde fejl. jeg regner med at det ikke er så slemt at folk ikke kan læse hvad jeg skriver eller i det mindste få fat i meningen. der er ikke nogen som har lagt mærke til det før nu.

Kan i ikke kommentere om selve emnet i stedet for at komme med kritik af mig personligt ?

Personligt går jeg ikke efter dig. Har ikke haft noget med way2web at gøre, og kender ikke til dem/jer. Skriver blot (til din egen info) at jeg finder dine tekster meget svære at læse, da der ikke er store bogstaver efter punktum. Det er besværligt at læse, at det "også" er en fejl er underordnet, men gør at dit budskab er meget besværligt at læse. Og dette er MIN personlige mening og dækker ikke for andre eller andet

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:39
Dato: 17-07-2007 10:23:58 Forfatter: Brian Nielsen
--> Henrik & Martin:

Husk at gå efter bolden og ikke efter manden!

Dvs. hold jer til emnet og lav være med at lave tråden om til noget flueknepperi omkring stavning...

Synes heller ikke det er flueknepperi at fortælle manden, at det er yderst besværligt at læse hans tekst. Er blot til hans info og ikke noget med ham eller hans firma at gøre.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:46
Folk der ikke kan stave, er mere end velkommen på Amino.

Mange folk er ordblinde og det skal ikke ligge dem til last.

Jeg syntes i stedet vi skal pege fingre af mongoler, lamme, pyskisk syge m.m. Så kan de lære det! ;-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:12

Efter at have prøvet den ''fungerende'' webshop af i et par dage står det klart, at det - ærlig talt - er et skrammel produkt de leverer og vi har derfor dd. meddelt, at vi  - efter at shoppen har været kørende i 4 dage - ønsker at ophæve aftalen & derfor ønsker pengene retur.

Er du en privat forbruger siden du ønsker at hæve aftalen og få pengene tilbage? Du lyder nemlig som om at det er din ret og så er det jeg bliver lidt overrasket. Uden at kende sagen, så formoder jeg at du er virksomhed og så må du jo være en smule mere om dig inden du sætter din underskrift. Jeg har intet med way2web at gøre, men fair skal være fair.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 13:36
Hej alsc.

jeg vil lige tilføje til dit så korrekte svar. at selv om man er privatperson. så kan man ikke kræve de 14 dages returret. da produktet er specielt lavet til kunden og ikke umidelbart kan sælges til andre. da der er indkøbt domænenavn osv.

men vi har faktisk ændret vores procedurer på dette område på opfordring her fra amino. så nu har kunden 14dage hvor kunden kan vente med at betale. og så prøve produktet. og hvis det ikke falder i kundens smag. så kan kunden opsige med det samme inden for de 14dage.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:09
Dato: 17-07-2007 10:45:32
Forfatter: Martin Thorborg
Folk der ikke kan stave, er mere end velkommen på Amino.

Mange folk er ordblinde og det skal ikke ligge dem til last.

Jeg syntes i stedet vi skal pege fingre af mongoler, lamme, pyskisk syge m.m. Så kan de lære det! ;-)

Dbh Martin

Ja for hulen.. frihed til sprogspassere!!! (Jeg må godt sige det uden at være politisk ukorrekt, jeg er nemlig en af dem :) )

Tilbage til emnet:
Jeg kender ikke til way2web men ud fra det jeg ser syntes jeg det lyder lidt som om i har en PR politik og en intern politik. Hvis så mange er utilfreds med jer må der jo være et problem et sted. Jeg ved godt at altid er nogle der skal brokke sig, men hvis der kommer for mange er der normalt lidt sandhed i det.

Det kan selvfølgelig også være at alle Aminoer er nogle værre brokkehoveder   Hvad ved jeg..

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 14:17
Hej. RandomAccess.

Tak for din kommentar til emnet :)

vi har nemlig også ændret vores politik på et område. nemlig at kunder har 14dages prøveperiode.

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)