Hej Jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig til nedenstående situation... Jeg har adresse hos et kontorhotel, på "samme adresse" men i anden opgang ligger en butik. Jeg har bestilt varer hos leverandør i Uk, denne pakke er leveret med UPS .. men i butikken ikke i reception på kontorhotel. En medarbejder har kvitteret for pakken (har UPS's signatur billede) - nu finder jeg ud af at pakken er leveret bare ikke til mig. Butikken vedkender at have modtaget pakken men troede det var "en kollegas bestilling"... og nu er tilsyneladende pakken væk - personalet i butikken ved ikke hvor pakken er - og er for så vidt også ret ligeglade. Pakken har en værdi på godt 1500Kr. Hvordan skal jeg forholde mig, er det butikken/medarbejder der har kvitteret for modtagelse der er ansvarlig eller er det UPS der har leveret forkert.. eller? Nogen gode råd? Mange hilsner /Almulimann |
Den rigtige måde at gribe tingene an på er at tage fat i UPS og meddele dem at du ikke har modtaget din pakke og at den underskrift de har på kvitteringen ikke er din.
Og at de derfor gerne må finde din pakke til dig, ellers må de jo erstatte indholdet.