Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores madblog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hjælpsomme aminoer!

Vi en flok gutter der er gået i luften med en madblog som på længere sigt kommer til at inkludere ting som iphone apps indenfor mad og vin med mere, men primært fokuserer på opskrifter og anmeldelser af mad øl og vin.

Vi kunne godt tænkes os at få lidt feedback på vores hjemmeside for at høre om den virker overskuelig og indbydende. Der er ikke så meget indhold endnu men det kommer. Hvis i synes om siden må i da også meget gerne markere det ved at trykke på knappen i toppen så vi kan få vores facebook side skudt igang:)

Siden finder i her

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God overskuelig siden og okay side Smile

enkle ting ville jeg gøre lave flere interne links på siden

hvergang et vin navn mv. nævnes links der til en undersiden der kun omhandler dette vin navn mv., det vil gøre den interne links struktur på siden stærkere  og det gør siden lidt mere overskueligt og søgemaskine venlig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget flot og overskueligt ud,

Mener i ikke anmeldelser uden censur. Så lagde jeg mærke til at striberne på baggrunden ikke helt passer sammen i højre og venstre kant.  Men det er alting småting.

Held og lykke med bloggen :D

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Der sku meget fint ud, En meget fin side. Jeg ville dog personligt vælge blå som den gennemgående farve på sitet, syntes den brune bliver lidt tør og kedelig.

Og som det vigtigste af alt, så mangler i en søgefunktion på siden, der er utrolig vigtigt ! 

Derudover ville jeg nok få lavet en pæn lille facebookboks i højresiden, i stedet for at placere den øverst, den virker en smule malplaceret.

Med venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og nydelig. Længe siden, jeg har fået så stor lyst til en hot dog.

Ville nok vælge en anden farve til overskrifter og links. Whisky staves forresten uden "e" på dansk (det snyder, for det kan godt staves med "e" på engelsk).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, det er en pæn side.

En ting som I med fordel kan overveje: Få lavet et banner, der viser udsnittet af et dækket bord med vin og madretter. Det gør, at læseren med det samme ser, at denne side handler om mad og festlige sammenkomster.

Ville også skrive whisky uden e, som Hjordt foreslår... med mindre I mener irsk whiskey, for så kan e'et godt forsvares.

Under Om skriver I: "Desuden lægger vi ikke fingrer imellem. Hvis vi anmelder en restaurant og sovsen smager af pis så skriver det."

Det skal I nok rette til: "Desuden lægger vi ikke fingre imellem. Hvis vi anmelder en restaurant og sovsen smager af pis, så skriver vi det." (fingrer -> fingre, og skriver det -> skriver vi det)

Hvis I ønsker en læserskare blandt middelklassen, kan I godt forsvare at skrive "pis", men hvis I vil højere op, vil jeg anbefale jer at vælge et andet ord...

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

For mig er designet utrolig kedeligt. Det er tekst på tekst på tekst med nogen nyhedsbilleder. Hvor er mandigheden i designet? Bajer, loge stemningen osv. 

Derud over er jeres overskrift font I mine øjne også malplaceret, da jeg kommer til at tænke på en tegne serie med alt det der hører til.

Men det er rigtig fedt koncept som jeg håber bliver rigtig godt udvides med app osv.

......

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback. Der er absolut mange brugbare ting imellem!

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)