Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Titler, hænger man på....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte et firma med en anden person. Vi er nu kommet til et punkt hvor folk begynder og spørge til hvad vi er i firmaet, hvad er vores ansatte etc. Altså hvad er vores titel. Vi syntes det er lidt fjollet med Direktør og Vice-direktør da vi kun er os to og 3 freelance folk. Ligeledes giver projektansvarlig også et lidt snærvt indblik i ens arbejdsopgaver. Nogen forslag?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:08
Det kommer an på hvad du skal bruge titlerne til. Hvis du har brug for at snakke med partnere eller kunder på et vist niveau, er det vigtigt, særligt i udlandet, at din titel signalerer at du befinder dig på samme beslutningsniveau som dem. Men i det daglige arbejde i Danmark er det som reglen hamrende ligegyldigt.

Normalt vil jeg sige, at det kan være fornuftigt at ejere har status af direktør for det område de nu engang har ansvaret for. For eksempel admin dir eller salgsdirektør. Direktører er normalt representeret i bestyrelsen. Ledende medarbejdere kan man så kalde VP''s af et eller andet (typisk ikke representeret i bestyrelsen) og medarbejdere på lavere nivauer for managers, key accounts eller assisteneter.
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:09
Jeg har precis samme problem, på mine visitkort har jeg bare skrevet mit navn uden nogen titel, men hvis folk spørger mig er kommet frem til at jeg vil betegne mig selv som ejer...

Venlig hilsen

Ania

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:13
Ja, det er der skoen trykker. DK er titler lidt flygtigt men betyder noget i udlandet... Betyder faktisk ret meget har jeg opdaget. Men hvis jeg som ejer af et 2. mands ApS skriver Jens Lund Administrerende direktør, det virker ret dumt i DK øjne, men ganske fornuftigt i udenlands regi...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:37
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:45
Det var nu mere et spørgsmål om det er okay at kalde sig. CEO og COO på sit visitkort uden at danske folk ville tænke "okay, har de skudt meget forbi eller hvad" Er der nogle titler der beskriver ens stilling som nystartet fyr, der ikke lige har 300 ansatte men stadig er ham der står med det sidste ord, og partneren der har samme "egenskaber". Eks: 2 unge reklame fyrer kaldte sig selv "partners" der står jeg lidt af og kunne ikke rigtig tage det seriøst
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:39
Hej Jens

Det må jo siges, at du har 2 forskellige målgrupper (måske flere)... kunne det ikke løses med 2 slags kort, sådan at du i situationen kan vurdere hvilken lomme kortet skal trækkes fra

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:10

Iværksætter

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:10
I den store virksomhed Wannafind, finder du ingen direktører på listen. Men du finder Partnere
Og det er dem som ejer wannafind.

Måskebruge

Teknisk Chef
Salgs Chef
Teknisk Ansvarlig
Salg & Administration /( bruger jeg selv)

Jens Lund
Partner

Jens Lund
CEO

Jens Lund
Salg & Administration

Prøv dig frem...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:00
På mine kort står der "Adm. Direktør / CEO" og det samme i min E-Mail signatur, det signalerer til dem jeg kommunikerer med at jeg er i en position hvor jeg kan tage beslutninger. Det er en stor fordel både ude og hjemme, i flere lande giver en fin titel "street respekt" på messe gulvet, men herhjemme har janteloven stadig et hårdt greb om samfundet så men er ihvertfald ikke mere værd fordi der står "CEO" på ens visitkort, men jeg har nu delt næsten 500 visitkort ud hvor der står CEO på og har ikke hørt noget negativt for det endnu selvom jeg i realiteten er eneste ansatte (dog med 10 freelance ansatte). Hvis du vil sikre dig helt skriver du "Indehaver / CEO"

/ Mikkel

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)