Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé for vanvittig?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Entrepreneur - Jan:

Hvis man får penge for at trykke en sponsors logo i bunden af sit brevpapir eller faktura og man har gjort opmærksom på det er sponsorer, så kan og vil det aldrig blive falsk markedsføring.

Naturligvis må man trykke sponsorer på sit fakturapapir ligesom du også omvendt må vise dine sponsorater på samme.

I know, orker bare ikke at tage diskussionen om ingenting videre med Kenneth. Min pointe var mere at det er kedeligt at se svar der ikke er rigtige, og det bliver ikke mere rigtigt af at Kenneth river dele af love frem som nogle af os, for hvad størstedelen af indholdet angår, kan i søvne.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Entrepreneur - Jan:
Min pointe var mere at det er kedeligt at se svar der ikke er rigtige, og det bliver ikke mere rigtigt af at Kenneth river dele af love frem som nogle af os, for hvad størstedelen af indholdet angår, kan i søvne.

Hej Jan

Det er eddermadme kedlig tendens du har med at svine andre til, uden overhovedet at have forholdt dig til lovgivningen.

Du har kun forholdt dig til din egen mening, uden at ændre dit argument.. Og lad mig sige det rent ud, det er en lad og useriøs holdning.

Det eneste jeg får ud af din indstilling her og nu er at du vil have at andre prøver noget af, sådan at du gratis kan iværksætte noget der er på grænsen af loven.

Og det gør dig i min optik til en meget suspekt person.

Lad vær med at rende på grænsen af loven, for det kommer til at koste rigtig mange penge. Og det er vel og mærke penge I aldrig vil få ind. Forskellen på falske referancer og sponcorer, er lig nul, når det drejer sig om erhvers drivende firma'er...det er noget andet hvis det er sportsklubber eller hjælpeorganisationer. Men er det et firma, der driver erhverv for egen vinding, så er det noget andet. Og det skal man holde for øje.

/Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:09

Entrepreneur - Jan:

Casper Poulsen:
Det er altså ikke alle steder man skal reklamer/tjene penge. :o)

Nej men det er tilladt at "tænke ud af boksen" og prøve ting af som andre ikke har gjort før.

Hvis du går op i hvad der står i bunden af de faktuaer du, f.eks. sponsorater, så kigger du for meget på dine faktuaer Smile ved så ikke hvem der er mest seriøs, den der tjener penge på det eller den der finder det forkasteligt Smile

Jeg kan kun give dig helt ret i, at det er fedt at du tænker "ud af boksen"!

Jeg mener bare personligt, at dit forslag kan give en masse negative indtryk hos modtageren af fakturaen, og derfor ville jeg ikke selv benytte mig af metoden, samt også selv få et meget overrasket/negativt indtryk hvis jeg modtog en faktura med reklamer - for som skrevet i forrige indlæg, så ser jeg lidt en faktura ligesom jeg ser en mail jeg skriver til kunder. Og jeg ville heller aldrig drømme om at indsætte reklamer i mine mails (medmindre det er nyhedsbreve :o)).

Dette er blot min personlige mening. Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men hvis du har fundet ud af, at metoden er lovlig, syntes jeg 100% at du skal afprøve dette, og fortælle os om et par måneder, hvilken respons du har fået. Såfremt du får en succes ud af denne reklamemetode, kan det da være, at min mening skal tage til overvejelse.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Det eneste jeg får ud af din indstilling her og nu er at du vil have at andre prøver noget af, sådan at du gratis kan iværksætte noget der er på grænsen af loven.

Du er syg i hovedet.

Nu skærer jeg tingene ud i pap, og hvis du nogensinde insinuerer jeg stjæler noget fra folk her uden at have noget konkret at have det i, så bliver det domstolen der taler.

Jeg startede i 2005/06 med stor succes at sælge en slankekur online som var sammensat efter nogle forslag der går helt tilbage til 70´erne og i samarbejde med min daværende kone som er læge.

Samtidig lavede jeg også en tabel som folk kan bruge og den tjente jeg også penge på at sælge. Folk begyndte dog hurtigt at kopiere kuren og andre kom med lignende halvvalide tiltag. Vi havde samtidig et forum hvor vi gav råd og vejledning i alle henseender, da jeg også var fungerende fitnessinstruktør dengang.

Jeg har længe gerne villet gøre noget ved den kur, og fik derfor i  2010 produceret et cms system der mere eller mindre er klart, med foum, artikler, affiliate, google, reklamer osv osv..

Min mor døde så, og det projekt blev lagt lidt på hylden og da jeg tog det frem igen, havde jeg nogle ideér omkring hvordan kunne tjene penge på at give noget gratis væk. Mit første indskud var naturligvis reklamer i mails, men når folk ikke positivt havde tilmeldt sig dette, så var det et no go.

Jeg udviklede så ideen med reklamer på de sider der skal sendes til folk og som skal sende via mailchimp og systemet blev rettet til så dette også kunne foregå på automatik henover nogle dage.

Da jeg snakkede med en jurist kunne han ikke se der skulle være nogle problemer i den metode, hvorfor det er den jeg vælger at gå med når det engang bliver aktuelt.

ALT ovenstående KAN BEKRÆFTES og du skal derfor ikke vove at antyde at jeg vil stjæle nogle ideér, så får du fandme ørerne i maskineriet.

Så nu er du advaret og ved hvor min grænse går, så lad være med at træde over den!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:19

Jeg synes måske man bare skulle lukke sin virksomhed. Hvis man ikke har råd til at sende reklamefri faktura ud til sine kunderBig Smile

Man skulle jo nødig være nød til at byde sine kunder et "reklame helvede" som vi har det her på Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Entrepreneur - Jan:

Nu skærer jeg tingene ud i pap, og hvis du nogensinde insinuerer jeg stjæler noget fra folk her uden at have noget konkret at have det i, så bliver det domstolen der taler.

Nu har du selv nævnt at du havde noget lign på vej, derfor min udtalse, det har ikke noget med at stjæle at gøre, men mere at du anser denne tråds ide, som kunne værende præcendens for din egen ides udførelse.

Så jeg ved ikke hvor tyveri anklagerne skal komme fra. Men du skal være velkommen til at sagsøge mig. Du få bare ikke en skid med hold i noget.

Entrepreneur - Jan:

Jeg udviklede så ideen med reklamer på de sider der skal sendes til folk og som skal sende via mailchimp og systemet blev rettet til så dette også kunne foregå på automatik henover nogle dage.

Da jeg snakkede med en jurist kunne han ikke se der skulle være nogle problemer i den metode, hvorfor det er den jeg vælger at gå med når det engang bliver aktuelt.

ALT ovenstående KAN BEKRÆFTES og du skal derfor ikke vove at antyde at jeg vil stjæle nogle ideér, så får du fandme ørerne i maskineriet.

Og det har så stadig ikke noget med fakutra og reklamer at gøre.

/Kenneth

Ps. At du dømmer mig som syg i hovedet er ren jurider, da du ikke har en medicinsk dokumentation for det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:36

Kenneth:

Det her retorik skal du ikke bruge.

Tag tingene som du vil, men husk jeg har en meget meget god hukommelse, så lad være med at træde over grænsen. Nu har jeg skrevet det pænt til dig.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:40

Entrepreneur - Jan:

Ufatteligt man skal diskuttere dette for at en tråd ikke skal ende med et forkert svar.

Hvis man får penge for at trykke en sponsors logo i bunden af sit brevpapir eller faktura og man har gjort opmærksom på det er sponsorer, så kan og vil det aldrig blive falsk markedsføring.

YesBeerYes Jeps

Fuldkommen korrekt. Kig dog bare rundt i erhvervslivet - masser af eksempler på det som Jan skriver. Kig dog også rundt på diverse sportgsarrangementer, både lokale og mere globale.

WinkSelv en maler kan til fuldkommenhed stå indefor det som Jan påpeger. Dermed mener jeg ikke personligt, at det er en god ide i forbindelse med fakturaer.

Men ved mange andre lejligheder - promorion - promotion og atter promotion.

I min fortid bl.a. som generalsekretær i Dansk Atletik Forbund "brugte" vi da bl.a. vores hovedsponsor DONG, og alle vidste da, at DONG ikke var kunder hos DAF. "Vores kunder" var udøverne - Henrik Jørgensen, Allan Zachiasen m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Entrepreneur - Jan:

Det her retorik skal du ikke bruge.

Tag tingene som du vil, men husk jeg har en meget meget god hukommelse, så lad være med at træde over grænsen. Nu har jeg skrevet det pænt til dig.

Nu lagde du selv op til denne samblandning. Så derfor, er det en naturlig samkobling. Ellers skulle du ikke have ladt den komme frem. Så derved er dette en retorik der ikke kan undlades.

På den anden side, er det så også fair, at du skriver at andre er syg i hovedet.

/Kenneth

PS. Hej Ib

Prøv at læse mine indlæg, så vil du kunne forstå forskellen.

PPS. Fuck jeg elsker denne side.....dem der kalder mig syg i hovedet får 5 stjerner. Måske jeg bare skal skride efterhånden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:12

Kenneth:
PPS. Fuck jeg elsker denne side.....dem der kalder mig syg i hovedet får 5 stjerner. Måske jeg bare skal skride efterhånden.

Det syntes jeg bestemt ikke du skal gøre Kenneth, for du tilbyder altid en anden indgangsvinkel på mange tråde.

Men Jan er rigtig god til at gå efter manden og en del af de tråde han deltager i, ender på den måde. Så nej du er ikke den eneste, og jeg syntes du skal anmelde tråden og den måde du bliver tiltalt på.

Så jeg syntes du skal blive også håber jeg at amino snart giver ham en advarsel.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)