Hej Kenneth ! Jeg citerede netop i ovenstående, og tog udgangspunkt i denne fejlagtige fremsatte påstand. Som en hvilken som jurist ville bakke op omkring. Det at læste hele tården "gider" jeg ikke, når jeg læser så megen mudderkastning - jeg var ved at anmelde tråden, synes det er synd, at Amino skal ødelægges at sådanne udtalerlser, som bl.a. du og jan fremsætter. En "stigende" tendens herinde - en skam. Kan vi ikke nøjes med at være uenige ?? Og ikke kalde hinanden det værste ??? Jeg ved godt at flere af os er egoister, det er vel også derfor vi er iværksætter/selvstændige ? Kunne man måske sende hinanden en P.M. er ? Eller bare nøjes med at læse med, og det man "gider". derfor forhold jeg mig ikke til tråden som sådan, herunder det som du måske skrev. ? Men "brød ind" da jeg konstarede noget faktuel forkert. Derud over mente jeg det var en dårlig på faktuaer, som trådstarter bad bedømmelse på. Ib Abildgard Råd & mal |
Hej Ib
Det er så mere det at man skal tænke på at i erhvervslivet, som erhvervsdrivende, med erhverv med formål for at indrive for egen vending.
Der findes der kun reklamer, investorer og lån giver. Sponsorater, eksister ikke. Så derfor er det jo en ligegyldig debat.
Jeg giver dig fuldkommen ret i alle dine iagtagelser, herunder med sponsorater. Men også med min deltagelse i mudderkastningen. Men desværre er jeg ikke en person der ligger mig, når en siger noget. Men jeg har ikke noget imod en god mod argumentation, hvor der er dybde i indlægget. Og her er vi nok rigtig mange der mangler rigtig meget.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Derud over mente jeg det var en dårlig på faktuaer, som trådstarter bad bedømmelse på.
Her er det somom at alle er enige,
Men det der skiller er så det lovmæssige, der er op til tolkning. Og det er straks værre.
/Kenneth