Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé for vanvittig?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth !

Jeg citerede netop i ovenstående, og tog udgangspunkt i denne fejlagtige fremsatte påstand. Som en hvilken som jurist ville bakke op omkring. 

Det at læste hele tården "gider" jeg ikke, når jeg læser så megen mudderkastning - jeg var ved at anmelde tråden, synes det er synd, at Amino skal ødelægges at sådanne udtalerlser, som bl.a. du og jan fremsætter.

En "stigende" tendens herinde - en skam. Kan vi ikke nøjes med at være uenige ??

Og ikke kalde hinanden det værste ??? Jeg ved godt at flere af os er egoister, det er vel også derfor vi er iværksætter/selvstændige ?

Kunne man måske sende hinanden en P.M. er ? Eller bare nøjes med at læse med, og det man "gider". derfor forhold jeg mig ikke til tråden som sådan, herunder det som du måske skrev. ?

Men "brød ind" da jeg konstarede noget faktuel forkert.

Derud  over mente jeg det var en dårlig på faktuaer, som trådstarter bad bedømmelse på.

Ib Abildgard

Råd & mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

Hej Ib

Det er så mere det at man skal tænke på at i erhvervslivet, som erhvervsdrivende, med erhverv med formål for at indrive for egen vending.

Der findes der kun reklamer, investorer og lån giver. Sponsorater, eksister ikke. Så derfor er det jo en ligegyldig debat.

Jeg giver dig fuldkommen ret i alle dine iagtagelser, herunder med sponsorater. Men også med min deltagelse i mudderkastningen. Men desværre er jeg ikke en person der ligger mig, når en siger noget. Men jeg har ikke noget imod en god mod argumentation, hvor der er dybde i indlægget. Og her er vi nok rigtig mange der mangler rigtig meget.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Derud  over mente jeg det var en dårlig på faktuaer, som trådstarter bad bedømmelse på.

Her er det somom at alle er enige, Yes

Men det der skiller er så det lovmæssige, der er op til tolkning. Og det er straks værre.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:02

Boysen:
Så jeg syntes du skal blive også håber jeg at amino snart giver ham en advarsel.

Jeg får advarsler hver dag, når der er en der svarer noget forkert i en tråd, men har opgivet at følge med efterhånden - så mange forkerte svar florerer der nu Smile

Det er alt fra momsberegninger, indberettelser, ophavsret, selskabskapital osv osv der svares forkert på, så Amino skal være glad for dem der gider igen igen igen igen at hjælpe..og skrive de rigtige svar.

Boysen:
Men Jan er rigtig god til at gå efter manden

Han starter med at insinuere at jeg vil have andre til at prøve noget af jeg ikke selv vil af frygt for loven..det er en absolut syg betragtning og tilkendegivelse...læs dog tråden inden du puster til ilden brandmand!

Jeg går aldrig efter manden først, aldrig. Men angriber man min integritet som det fjols gør, så kommer tillægsordene frem og de kommer så nogle gange eftertrykkeligt, men jeg starter aldrig uden grund.

Og det svar Kenneth giver er decideret forkert. Han skal have lov til at fortolke lovene som han vil, men det svar han giver er i direkte modstrid med sandheden. Han kan INGEN steder finder ANTYDNINGEN af et skrevent ord der UNDERSTREGER hans tilkendegivelser.

Men hyg jer bare videre med egne fortolkninger af ikke eksisterende grundlag, så hygger jeg mig med mit :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Entrepreneur - Jan:
Men hyg jer bare videre med egne fortolkninger af ikke eksisterende grundlag, så hygger jeg mig med mit :)

Vi bør vel allesammen kunne blive enige om at markedsføringsloven skal iagtages? Udgangspunktet er ikke et forbud i denne lov - men loven stiller alene nogle rammer op som i bund og grund ikke er afprøvet.

/Henrik

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:34

Henrik Koudahl:

Vi bør vel allesammen kunne blive enige om at markedsføringsloven skal iagtages? Udgangspunktet er ikke et forbud i denne lov - men loven stiller alene nogle rammer op som i bund og grund ikke er afprøvet.

/Henrik

Ikke hvis det opstilles som jeg foreslår, som sponsorer.

Og jeg kan heller ikke se at der skulle være det mindste problem i det med reklamer, så længe man gør opmærksom på at det er reklamer.

Og i mit eget tilfælde er det ikke fakturaer men materiale som jeg har ophavsretten på og hvis jeg ville fylde det med 1000 reklamer per side så gjorde jeg det, så derfor pisser det mig af at der kommer folk og skal drage uigennemtænkte sammenligninger med noget hvor de ikke læser det jeg skriver og så insuerer noget latterligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:15

Denne tråd er jo kommet ud af kontrol, og den burde måske være stoppet. Betyder denne udvikling, at man skal lade være med at smide uafprøvede ideer på Amino? Jeg synes, at det er sjovt at tænke ud af boksen, som nogen formulerer det, og det bliver jeg ved med. Er dog ked af, at denne tråd i den grad skulle ende med mudderkastning.

Dette er ikke en idé, som jeg har tænkt mig at forfølge - det var ment som et debatoplæg og ikke sjældent kan den oprindelige idé udvikles med stor hjælp og entusiasme fra andre Aminoer.

ØV!

Michael

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)