Måske fordi der kan være nogle, der måske synes indlægget er lidt barnligt ift. Amino´s profil.
Dette forum består jo for mestendels af iværksættere og selvstændige, der synes det er meget væsentligt, at vi har nogle politikere, der diskuterer tingene. Og uanset hvordan vi vender og drejer den, så er "tal" jo meget væsentligt for vort samfund. Selvom der ikke er mange der forstår det, og endnu flere heller ikke gider sætte sig ind i bare det mest basale. Fred være med det.
Kan se du arbejder med SEO. Det er også volapyk for de fleste - skulle jeg så lave et indlæg der hed "Stem for, at Alfons Åberg skal styre Google" eller lignende.
Dertil skal for øvrigt siges, at jeg er en af de mange, der fandt Jacob Haugaard morsom. Jeg boede faktisk selv i Århus på dette tidspunkt og havde mulighed for at stemme på ham. Jeg synes virkelig hans kampagne var både intelligent og morsom. Og fantastisk for vort demokrati, at det der skulle være en happening virkelig gik hen og blev realiseret med hans valg til folketinget. Det er dansk humor når det er bedst.
Men hver ting til sin tid-og da især når selve hovedpersonen ikke har intentioner om at deltage...