Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jacob Haugaard som statsminister - Støt op!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 7 person

Nu må det være nok med kedelige politikere, som ævler og kævler om tal. Og hvem skal man tro på?

Sidst Jacob Haugaard var i Folketinget lød det sådan her:

Lad os få medvind på cykelstierne og gjort Fregatten Jylland klar til kamp.

Er du enig? Så synes godt om:

Jacob Haugaard som statsminister

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Hvorfor negative stjerner...?

Ordet er frit her Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:41

Underligt - men nu har du fået 5 af mig for at rette lidt på det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Theis Brouer-Jensen:

Hvorfor negative stjerner...?

Ordet er frit her Smile

Måske fordi der kan være nogle, der måske synes indlægget er lidt barnligt ift. Amino´s profil.

Dette forum består jo for mestendels af iværksættere og selvstændige, der synes det er meget væsentligt, at vi har nogle politikere, der diskuterer tingene. Og uanset hvordan vi vender og drejer den, så er "tal" jo meget væsentligt for vort samfund. Selvom der ikke er mange der forstår det, og endnu flere heller ikke gider sætte sig ind i bare det mest basale. Fred være med det.

Kan se du arbejder med SEO. Det er også volapyk for de fleste - skulle jeg så lave et indlæg der hed "Stem for, at Alfons Åberg skal styre Google" eller lignende.

Dertil skal for øvrigt siges, at jeg er en af de mange, der fandt Jacob Haugaard morsom. Jeg boede faktisk selv i Århus på dette tidspunkt og havde mulighed for at stemme på ham. Jeg synes virkelig hans kampagne var både intelligent og morsom. Og fantastisk for vort demokrati, at det der skulle være en happening virkelig gik hen  og blev realiseret med hans valg til folketinget. Det er dansk humor når det er bedst.

Men hver ting til sin tid-og da især når selve hovedpersonen ikke har intentioner om at deltage...  

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:25

Jeg støtter op om ham :D han har helt ret

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Mange tak - det varmede Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Måske fordi der kan være nogle, der måske synes indlægget er lidt barnligt ift. Amino´s profil.

Dette forum består jo for mestendels af iværksættere og selvstændige, der synes det er meget væsentligt, at vi har nogle politikere, der diskuterer tingene. Og uanset hvordan vi vender og drejer den, så er "tal" jo meget væsentligt for vort samfund. Selvom der ikke er mange der forstår det, og endnu flere heller ikke gider sætte sig ind i bare det mest basale. Fred være med det.

Kan se du arbejder med SEO. Det er også volapyk for de fleste - skulle jeg så lave et indlæg der hed "Stem for, at Alfons Åberg skal styre Google" eller lignende.

Dertil skal for øvrigt siges, at jeg er en af de mange, der fandt Jacob Haugaard morsom. Jeg boede faktisk selv i Århus på dette tidspunkt og havde mulighed for at stemme på ham. Jeg synes virkelig hans kampagne var både intelligent og morsom. Og fantastisk for vort demokrati, at det der skulle være en happening virkelig gik hen  og blev realiseret med hans valg til folketinget. Det er dansk humor når det er bedst.

Men hver ting til sin tid-og da især når selve hovedpersonen ikke har intentioner om at deltage...  

Mht. det med tallene, så er det stadig super relevant. Man skal være heldig for at se en politisk debat, hvor politikere ikke nævner forskellige tal. Derfor synes jeg stadig videoen har sin berettigelse i dag.

Ja, hvis Alfons Åberg kan gøre det bedre, så skal han da have chancen Wink

Stemte du så på Jacob Haugaard?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Ja, eftersom Thorborg nægter, så er Haugaard jo et godt alternativ. Haugaard kan vel ikke være værre end Løkke.

Haugaard lytter vi gerne til - for et godt grin. Når Løkke har talt - griner vi osse!

Haugaard er nok fantast, men han har visioner! Det har Løkke også - og begges visioner er lige urealistiske - Løkkes ikke mindst har det vist sig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Theis Brouer-Jensen:

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke.Smile

Men synes stadig det var en morsom happening, som beviste at vi har et rummeligt demokrati. Og sådan ønsker jeg også det skal være.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:07

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Theis Brouer-Jensen:

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke.Smile

Men synes stadig det var en morsom happening, som beviste at vi har et rummeligt demokrati. Og sådan ønsker jeg også det skal være.

Jeg tror der er noget du har misforstået makker. Det beviser på ingen måde at DK har et rummeligt demokrati og det var bestemt ikke derfor han "gjorde" det

xxx

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)