Men synes stadig det var en morsom happening, som beviste at vi har et rummeligt demokrati. Og sådan ønsker jeg også det skal være.
Jeg tror der er noget du har misforstået makker. Det beviser på ingen måde at DK har et rummeligt demokrati og det var bestemt ikke derfor han "gjorde" det
Nu tror jeg bestemt ikke jeg er din "makker", i hvert fald ikke noget jeg er blevet orienteret om!
Jeg synes da netop demokratiet er rummeligt, når man har mulighed for at komme i Folketinget selvom det faktisk var en gimmick uden den store substans. I hvert fald ikke tiltænkt fra Haugaard´s side som for øvrigt efterfølgende udtalt, at han har fået en anden respekt for politikernes arbejde.
At mange så senere kan analysere det flere år efter er en anden sag, og viser da også de svage sider, der er i demokratiet. Men det gode ved demokratiet er jo netop, at der jo er muligheder for alle også at prøve at gøre noget ved disse.
Det synes jeg da er rummelighed - men der er vi så åbenbart uenige.
Haugaard har da i den grad et punkt. Jeg tænker tit det samme. Lystløjnere. De kan jo ikke i alvor tro 100% på det de siger - også når det ind imellem er så langt fra hinanden. Jeg ved godt det er politiske bedømmelser, og ikke alt kan puttes i en regnemaskine, men der er så meget USYMPATISK DRIL i politik - moralen er for lav - man er ligeglad med om det man siger passer helt, bare det udstiller modstanderen - gå efter manden og ikke sagen, og for den sags skyld, efterlad Danmark lidt til grin.
Jeg forstår Haugaard - sorry to say
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Haugaard har da i den grad et punkt. Jeg tænker tit det samme. Lystløjnere. De kan jo ikke i alvor tro 100% på det de siger - også når det ind imellem er så langt fra hinanden. Jeg ved godt det er politiske bedømmelser, og ikke alt kan puttes i en regnemaskine, men der er så meget USYMPATISK DRIL i politik - moralen er for lav - man er ligeglad med om det man siger passer helt, bare det udstiller modstanderen - gå efter manden og ikke sagen, og for den sags skyld, efterlad Danmark lidt til grin.
Jeg forstår Haugaard - sorry to say
vh
Tak for dit bidrag i debatten og jeg er helt enig. Lad os få værdige debatter og ærligheden tilbage.